اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مدیران نگاه اعتقادی به خدمت داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: از مدیران استان انتظار می‌رود خدمت در قم را افتخار بزرگی برای خود بدانند و نگاه اعتقادی به انجام امور داشته باشند.

مدیران نگاه اعتقادی به خدمت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، تعدادی از مدیران کل استان با کرم‌رضا پیریایی استاندار جدید قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدکاظم پورامینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با استاندار گزارشی از عملکرد و برنامه این بنیاد و نحوه رسیدگی به جامعه ایثارگری استان ارائه کرد.

همچنین یونس عالی‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دیدار جداگانه‌ای با استاندار قم به تشریح فعالیت‌های این اداره کل، معرفی ظرفیت‌های صنایع و معادن استان، روند رو به رشد صادرات کالاهای تولیدی استان و اعزام هیئت‌های مختلف تجاری به کشورهای هدف و جذب هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف پرداخت.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز علاوه بر تشریح ظرفیت‌های جامعه فرهنگی و هنری استان، گزارشی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه طلیعه ظهور و همایش دوسالانه کتاب مهدوی ارائه کرد.

همچنین رضا سیار مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز در دیدار با پیریایی دستاوردها، عملکرد و برنامه‌های آینده اداره کل متبوع خود را تشریح کرد.

محمدحسین رحیمی مدیرکل پست، هوشنگ محمدی مدیر عامل شرکت گاز، سید مهدی حائری مدیرکل نوسازی مدارس و سید جواد منصوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر مدیرانی بودند که با استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

کرم‌رضا پیریایی استاندار قم در این دیدارها بر لزوم به‌کارگیری توان همه دستگاه‌های استان برای خدمات‌رسانی بیشتر به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(ع) تأکید کرد و گفت: تفاوت شیوه فعالیت در استان قم نسبت به سایر استان‌ها در این است که قم مرکز و کانون انقلاب اسلامی است و به واسطه فیض حضور بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) مسجد مقدس جمکران، مراجع عظام تقلید و مؤسسات و مراکز مختلف دینی و فرهنگی، این استان سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر و مسافر از اقصی نقاط جهان و کشور است.

وی حضور زائران و مسافران خارجی و داخلی در قم را فرصت مناسبی برای بیان ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های استان برشمرد و تأکید کرد: از مدیران استان انتظار می‌رود خدمت در قم را افتخار بزرگی برای خود بدانند و نگاه اعتقادی به انجام امور داشته باشند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول