اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تنظیم بازار

نمایشگاه ضیافت رمضان در گتوند برگزار می شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از برپایی نمایشگاه ضیافت رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر بازار بسیار دقیق است.

نمایشگاه ضیافت رمضان در گتوند برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: برای عرضه کالاهای مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان گتوند نمایشگاه ضیافت رمضان به مدت 20 روز در محل بازارچه عرضه مستقیم مواد پروتئینی مربوط به اداره تعاون روستایی برپا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این‌باره افزود: مقدمات کار فراهم شده است و این نمایشگاه در هفته اول ماه مبارک رمضان گشایش می یابد.

امانی‌پور خاطرنشان کرد: روند نوسانات قیمت کالاها در ماه‌های گذشته سبب شد نظارت بر قیمت‌ها از طرف اداره صنعت معدن و تجارت افزایش یابد و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار باید بسیار دقیق باشد، تأکید کرد: باید تلاش کرد تا با افراد متخلف در بازار برخورد شود و در این باره با اعمال قانون می‌توان نبض بازار را در دست داشت و از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری کرد.

امانی‌پور تأکید کرد: باید بکوشیم تا برای تأمین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان مشکلی به وجود نیاید و در این‌باره باید تنها بر نظارت‌ها افزوده و دقت عمل را افزایش دهیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول