اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس:

بازارهای جدیدی برای نفت ایران ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استان فارس گفت: ایران راهکارهای جدیدی برای برون‌رفت از تحریم پیدا کرده و بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا شده است.

بازارهای جدیدی برای نفت ایران ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یحیی صادقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز اظهار داشت: تحولاتی که در کشورهای عربی و شمال آفریقا آغاز شده است به کشورهای غیر اسلامی سرایت کرده و حتی به خود غرب نیز می‌رسد.

وی افزود: در این شرایط تحولات خاورمیانه برای غرب اولویت نخست است و در حالی که روحیه آزادی‌خواهی و اسلام ناب می‌رود که در جهان فراگیر شود استکبار به فکر چاره‌جویی افتاده است.

صادقی تصریح کرد: دشمن به هر طریق برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی توطئه می‌کند و از ترور و جنگ و تحریم تا انواع دسیسه‌ها که در ایام انتخابات شاهد یکی از انواع آن بودیم خودداری نکرده که با هوشیاری مردم خنثی شد.

وی بیان کرد: در فضای اقتصادی دنیا که اکثر کشورها دچار مشکل هستند و تحریم‌هایی که همواره علیه نظام جمهوری اسلامی وجود داشته و تحریم نفتی پدیده غریبی نیست و به اشکال مختلف تا به حال وجود داشته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس افزود: دشمن در مقطع دفاع مقدس باور کرده بود که یک‌ماهه حکومت ایران را تغییر می‌دهد اما همگی دیدند که چه کسی از آن روزها سربلند خارج شد.

وی اضافه کرد: ما در آن روزهایی که برای دفاع از خود حتی اجازه واردکردن سیم خاردار نداشتیم، ایستادیم و پیروز شدیم چه برسد به اکنون که نظام بسیار مقتدرتر و شرایط بهتر از آن زمان است.

صادقی از مسئولان و مدیران در رده‌های مختلف خواست که با روشنگری و بیان ابعاد مختلف تحریم و اقدامات نظام، شایعه‌سازی و تلاش رسانه‌ای استکبار را خنثی کنند.

این مقام سیاسی بیان کرد: بسیاری از مسائل گرانی ناشی از جو روانی است و لازم به نظر می‌رسد که کارگزاران نظام با بیان خدمات دولت به مردم بگویند که چگونه اقدامات زیربنایی تا دورترین نقاط این استان را بهره‌مند کرده است.

وی مدیریت کردن در شیراز را مستلزم داشتن روحیه مجاهدت دانست و افزود: امروز شیراز از آن غربت گذشته خارج شده و باید جایگاه گردشگری آن هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

صادقی اضافه کرد: در شرایط فعلی لازم است که مدیران خوب و توانمند حفظ شوند به گونه‌ای که افراد خادم دستخوش باندبازی نشوند.

وی تصریح کرد: در مدیریت نظام اسلامی آسایش و رفاه معنا ندارد و افرادی که در این کسوت محدودیت دارند یا درگیر مشکلات شخصی هستند باید جای خود را به افراد توانمندتر بدهند.

صادقی با اشاره به وجود 29 شهرستان در فارس تصریح کرد: این ظرفیت وجود دارد که چند شهرستان جدید در این استان ایجاد شود و مناطقی که ظرفیت بخش شدن دارند و دهستان‌هایی که شهر می‌شوند نیز در آینده باید توسط مدیرانی قوی مدیریت شوند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول