اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

با سودجویان و متخلفان بازار در جم برخورد قاطع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: با سودجویان و متخلفان بازار در جم برخورد قاطع می‌شود.

با سودجویان و متخلفان بازار در جم برخورد قاطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: تنظیم بازار در رسیدگی به مباحث مهمی همچون معیشت مردم در شرایط فعلی که به ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم در اولویت کاری مسئولان بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه در زمینه کنترل بازار دستاوردهای ارزشمندی داشته‌ایم خاطر نشان کرد: کنترل بازار از مسائل مهمی است که در بازه‌های مختلف زمانی در دستور کار مدیران شهرستان جم قرار گرفته و با اجرای برنامه‌های کارآمد توانسته‌ایم نتایج ارزشمندی از این طریق به دست آوریم.

عبداللهی بیان کرد: با پیش‌بینی‌های خوبی که از مباحث مختلف انجام داده‌ایم ذخیره‌های لازم وسایل مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان فراهم می‌شود تا مردم مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشند.

وی متذکر شد: بزرگ‌ترین وظیفه‌ای که تمام مسئولان باید به آن توجه داشته باشند، خدمتگزاری به مردم است و مسئولین باید با تعامل زمینه حل تمام مشکلات و دغدغه‌های مردم را فراهم آورند.

این مسئول وضعیت بازار و افزایش قیمت اجناس را یکی از دغدغه‌های مردمی دانست و عنوان کرد: قیمت اجناس و وضعیت بازار به یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده و مسئولان باید با نظارت دقیق و مستمر بر بازار این دغدغه مهم مردمی را برطرف کنند.

فرماندار جم به وظایف دستگاه‌های نظارتی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها نیز باید با جدیت و قدرت تمام با متخلفین در امر عرضه و تقاضا بازار برخورد کنند و کوچک‌ترین اغماضی پذیرفتنی نیست.

عبداللهی ادامه داد: توجه مسئولان به تنظیم و وضعیت بازار از خواسته‌های ویژه مردم است و این مهم وظیفه مسئولان در کنترل بازار را سنگین‌تر از قبل می‌کند.

وی گفت: مسئولان باید با کنترل بیشتر خود زمینه جلوگیری از سوءاستفاده‌های کلان برخی افراد را در بازار گرفته و با رعایت حقوق شهروندان، مردم را یاری و با بی‌نظمی و بی‌قانونی با جدیت برخورد کنند.

فرماندار جم اذعان کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند، بازاریان در مبارزه با تحریم‌ها و فرهنگ‌سازی برای مصرف کالاهای ایرانی و تولید کالای باکیفیت نقش اساسی دارند.

عبداللهی با اشاره به نقش بازاریان و اصناف در خنثی کردن تحریم‌های دشمنان تاکید کرد: حضور و تلاش اصناف در خنثی‌سازی فشارها و تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی بسیار مؤثر و قابل توجه است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول