اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

غرب از تحرکات آشوبگرانه در سوریه حمایت می‏‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: دولت‏‌های غربی امروز بدون شک از تحرکات آشوبگرانه در سوریه حمایت می‏‌کنند.

غرب از تحرکات آشوبگرانه در سوریه حمایت می‏‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏‌الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور شمار زیادی از مردم سمنان در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رفتار دوگانه آمریکایی‏‌ها در جهان اسلام امروز جای بحث دارد و در قبال برخورد با سوریه آنها سعی دارند تا از توسعه پیام ایران در این کشور جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: رفتارهای دوگانه این کشورها به خصوص آمریکا و دنیای غرب با بحران ایجاد شده در سوریه بسیار قابل تامل است و دیگر همه می‏‌دانند که حمایت‏‌های بسیاری از آشوبگران برای ادامه اعتراضات انجام می‏‌شود.

امام جمعه موقت سمنان بیداری اسلامی را برگرفته از الگوی ایرانی اسلامی دانست و گفت: غربی‏‌ها به هیچ وجه، بیداری اسلامی ایجاد شده در دنیای اسلام را نمی‏‌توانند تحمل کنند.

احمدپناهی اضافه کرد: رفتارهای مغرضانه آنها در برهه کنونی با هدف ممانعت از گسترش پیام جمهوری اسلامی ایران در جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه رخ می‏‌دهد.

وی با بیان اینکه اروپایی‏‌ها و آمریکایی‏‌ها امروز در قبال تحولات منطقه خود را به تجاهل می‏‌زنند، گفت: غرب می‏‌خواهد خود را مقابل بیداری رخ داده در این کشورها و به خصوص بین مردم مسلمان بی‏‌تفاوت نشان دهد اما هرازگاهی دیده می‏‌شود که به این موفقیت دست نمی‏‌یابد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: بیداری مردم مسلمان در حال حاضر حتی در بخش‏‌های زیادی از کشور عربستان سعودی نیز دیده می‏‌شود و مردم این کشور نیز خود را با ملت‏‌های مسلمان دیگر کشورها همراه کرده‏‌اند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول