اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه خرم‌‌آباد:

تصمیم‌گیری برای سوریه بدون حضور ایران ابتر است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: استکبار‌گران و بسیاری از دشمنان اسلام به دنبال تغییر حکومت در سوریه هستند اما باید بدانند بدون حضور ایران نمی‌توانند نتیجه‌ای به دست بیاورند.

تصمیم‌گیری برای سوریه بدون حضور ایران ابتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمد میرعمادی در خطبه‌‌های این هفته نماز‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به تحولات منطقه به ویژه در سوریه و مصر گفت: پیروزی محمد‌مرسی در مصر پیروزی اسلام بود و این پیروزی دلیل دیگری بر بیداری اسلامی در منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: استکبار‌گران و بسیاری از دشمنان اسلام به دنبال تغییر حکومت در سوریه هستند و به دنبال پیاده‌سازی اهداف خود در این کشور اسلامی می‌باشند اما باید بدانند بدون حضور ایران نمی‌توانند نتیجه‌ایی به دست بیاورند چراکه ایران نقش اساسی دارد و تعیین‌کننده است.

میرعمادی در ادامه به دیدار این هفته مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: خواسته رهبر انقلاب ارتقای دستگاه قضایی به منظور تحقق عدالت اجتماعی است.

وی ادامه داد: امروز که 30 سال از انقلاب گذشته است، باید این دستگاه متناسب با جرم و حقوق مردم ارتقاء پیدا کند؛ چراکه مردم می‌خواهند دستگاه قضا در همه موارد قاطعیت نشان دهد و مجرمان را سرجای خود بنشاند.

میرعمادی همچنین به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، شهید صدوقی اشاره کرد و گفت: شهید صدوقی یک چهره برجسته، شجاع و مطیع ولایت بود دیانت شهید، قاطعیت، تقوا و زهد ایشان زبان‌زد عام و خاص بود.

وی افزود: البته شاخصه مهم این شهید حافظه قوی ایشان بود به طوری که هیچ‌گاه دفتر یادداشت با خود به همراه نداشت و همه چیز را به ذهنش می‌سپرد.

خطیب جمعه خرم‌آباد به دیگر مناسبت این هفته اشاره کرد و افزود: دوازدهم تیر سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در خلیج‌فارس توسط ناو آمریکایی، یکی دیگر از برگ‌های جنایت این شیطان خونخوار است.

امام‌جمعه خرم‌آباد افزود: مردم ایران این حادثه را که در آن 57 کودک و نوجوان و بسیاری از زنان و مردان بی‌گناه به شهادت رسیدند هرگز از یاد نخواهند برد و این جنایت در صفحه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با وقاحت تمام به فرمانده این ناو مدال دادند، افزود: این است حقوق بشر آمریکایی که مردم بی‌گناه را به خاک و خون بکشانی و مورد تقدیر قرار بگیری.

ایشان همچنین در پایان از مردم لرستان جهت کمک‌های بی‌دریغشان برای بازسازی عتبات عالیات تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این سفری که این هفته به این مکان‌های مقدس داشتم نقش مردم لرستان را در بازسازی مکان‌های مقدس عراق بسیار پررنگ دیدم و از همین جا از همه شما مردم ولایت‌مدار و شیعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول