اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور انجام شد

برگزاری همایش طلایه‎داران تبلیغ در گرگان

خبرگزاری فارس: همایش یک روزه طلایه‎داران تبلیغ با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از روحانیون در سالن امام علی (ع) آستان مبارک امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد.

برگزاری همایش طلایه‎داران تبلیغ در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: در برهه‎ای از زمان که هجمه سنگین دشمن علیه کشورمان در حال شکل‎گیری است نقش علما، روحانیون و مبلغان به عنوان بهترین ابزار در مقابل بر هم زدن معادلات شوم دشمن بسیار برجسته است.

حجت‎الاسلام حسن دارابی همچنین گسترش فرهنگ وقف را یک سنت حسنه دانست و اذعان کرد: انگیزه درونی وقف در همه افراد وجود دارد که اگر به درستی جهت‎دهی و مدیریت شود برکات زیادی در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند متذکر شد: دشمنان با هدف قرار دادن فطرت خداجوی جوانان پاک این مرز و بوم، سعی در پیاده کردن اهدف پلیدشان را دارند که این مسئله رسالت روحانیون و مبلغان را سنگین‎تر از گذشته می‎کند تا در خنثی کردن تمام توطئه‎ها برآیند.

دارابی مصونیت جامعه از انحرافات را با تکیه بر هنجارهای دینی مهم خواند و تاکید کرد: مبلغان دین می‎توانند جامعه به خصوص نسل جوان را با شناخت صحیح حق از باطل از انحرافات و کج‌روی‎ها دور کنند.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مبلغان و روحانیون توانسته‎اند با بهره‎گیری از سیره اهل‌بیت (ع) و استفاده از ابزار روز جوانان را در مقابل انحرافات دشمن یاری کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول