اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد

دستگیری 65 نفر و توقیف 114 وسیله نقلیه متخلف در لرستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی لرستان، از دستگیری 65 نفر و توقیف 114دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف در استان لرستان خبر داد.

دستگیری 65 نفر و توقیف 114 وسیله نقلیه متخلف در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، غلامعباس غلامزاده گفت: ماموران کلانتری 12 شهرستان دورود، روز گذشته باهمکاری یگان‌های تابعه این فرماندهی در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر، با هماهنگی مقام قضایی، تعداد44دستگاه موتورسیکلت و پنج دستگاه خودرو سواری متخلف، به همراه رانندگان آنان به‌جرم ایجاد مزاحمت را، توقیف و دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد، یک دستگاه از موتور سیکلت‌های توقیفی، سرقتی است.

غلامزاده افزود: ماموران یگان امداد و کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان خرم‌آباد، طی دو روز گذشته تعداد 35 دستگاه موتورسیکلت و 30 دستگاه خودرو متخلف را توقیف و 50نفر معتاد تابلو را، دستگیر کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل نظارتی بر واحدهای صنفی، ماموران اماکن عمومی اطلاعات و امنیت شهرستان کوهدشت، تعداد چهار واحد صنفی متخلف را، پلمب و علاوه بر 39 مورد اخطار پلمب، 15مورد تعهد کتبی نیز اخذ شد.

غلامزاده یادآور شد: ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان، روز گذشته در پی مطلع شدن از اینکه شخصی در پوشش مغازه سیگار فروشی در حوالی خرم‌آباد، در امر توزیع و فروش قرص متادون فعالیت دارد، پس از بررسی خبر و در اجرای حکم یک ماهه دادستان خرم‌آباد، در بازرسی مغازه متهم تعدادی قرص متادون کشف و ضبط و نامبرده را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران کلانتری شهرستان دلفان روز گذشته در حین گشت زنی سطح شهر به یک نفر که یک کیسه کابل همراه خود داشت مظنون و وی را دستگیر که در بازرسی وسایل همراه وی، مقدار تقریبی 150 متر کابل برق کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت آنان از شرکت مخابرات، معترف که اموال سرقتی تحویل نماینده حقوقی اداره مخابرات شد.

غلامزاده در ادامه گفت: در بررسی‌ها مشخص شد، متهم از سارقان سابقه‌دار است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول