اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان‌شمالی خبر داد

اجرای 180 طرح کشاورزی توسط مددجویان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 180 طرح کشاورزی توسط مددجویان و نیازمندان زیرپوشش این نهاد اجرا شده است .

اجرای 180 طرح کشاورزی توسط مددجویان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، علیرضا مرادی اظهار کرد: کمیته امداد برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 235 میلیون ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال پرداخت کرده است.

وی افزود: این مددجویان با دریافت تسهیلات در حال حاضر فعالیت خود را در زمینه  باغداری، زراعت  دیمی، زراعت محصولات گل‌خانه‌ای آغاز کرده‌اند تا از این طریق بتوانند کسب درآمد کنند.

مرادی با بیان اینکه تسهیلات طرح‌های مذکور از محل صندوق اشتغال امداد و منابع بانکی تأمین شده است، گفت: سقف این تسهیلات با توجه به نوع طرح کشاورزی متغیر است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: البته مجریان با اجرای طرح مذکور علاوه بر اشتغال‌زایی خود توانسته‌اند خانواده‌هایشان را در انجام این کار دخیل کنند که این امر نیز خود تأثیر بسزایی در چرخه زندگی خانواده‌های محروم دارد.

وی از نظارت ناظران و کارشناسان این نهاد بر روی این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: در راستای پایداری و پیشرفت اشتغال افراد، طرح‌های مذکور هر دو الی سه ماه توسط کارشناسان این نهاد مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد تا اگر نقصی در اجرای طرح دیده می‌شود، رفع شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌شمالی تصریح کرد: اگر مشکلات طرح‌های اجرایی افراد حاد باشد این نهاد کلاس آموزش گروهی را به مدت یک الی دو روز برای مجریان برگزار می‌کند تا با آموزش راهکارهای جدید بتواند شغل کشاورزی خود را به نحو احسن پیش برند.

وی خاطرنشان کرد: محصولات و تولیدات مجریان طرح‌های مذکور برای فروش حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول