اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان

80 درصد بازیکنان داماش بومی هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان گفت: 80 درصد بازیکنان و کادر فنی تیم داماش گیلان بومی هستند.

80 درصد بازیکنان داماش بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امید هرندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیش از بازی هفته نخست دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، با اشاره به اینکه از لحاظ فنی مشکل خاصی نداریم و در شرایط خوبی هستیم، اظهار کرد: تیم داماش با اضافه کردن بازیکنان جدید و با توجه به داشته‌های خود از سال قبل آماده حضور در لیگ برتر است.

وی، با بیان اینکه بازیکنان جدید در هر تیمی که بازی می‌کردند حاشیه‌ای نداشتند و از آنها راضی هستم، اضافه کرد: بازیکنان غیر بومی از لحاظ فنی و تعصب کمتر از بازیکنان بومی نیستند و به این تیم خوش‌بین هستم.

سرمربی داماش گیلان، با تصریح بر اینکه عابدینی در تلاش است اسپانسری خوب برای تیم پیدا کند، افزود: عابدینی در این زمینه تنهاست و اطمینان دارم این تیم در آینده‌ای نزدیک از اسپانسر مالی خوب برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در هر منطقه دو بازیکن همسطح داریم و مطمئن هستم بازیکنان امسال از بازیکنان سال گذشته هیچ چیز کم ندارند.

هرندی، به حضور 20 روزه خود در داماش اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت که در این تیم داماش حضور دارم بر مبنای داشته‌های خود از بازیکنان در مسابقات استفاده می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه و در بازی‌های دوستانه بازیکنان توان بازی را در نقاط مختلف دارند و تیم داماش در تمام بازی‌ها با ترکیب هجومی به میدان می‌رود.

به گفته سرمربی داماش گیلان، بیشتر بازیکنان جذب شده در این تیم مورد تست قرار گرفته‌اند.

وی، با اشاره به اینکه شناخت نسبی از فولاد در بازی دوستانه این تیم با نفت تهران به دست آورده‌ایم، تصریح کرد: تیم فولاد حرفه‌ای و خوب است اما برد با تیم داماش است.

هرندی، پست دروازه‌بانی را حساس دانست و متذکر شد: لیگ برتر مقوله خاص خود را دارد و دروازه‌بانان بومی باید در تیم‌های شهرستانی تجربه کسب کنند تا در آینده از آنها استفاده کنیم.

محمدرضا مهدوی بازیکن تیم داماش گیلان نیز در ادامه این نشست، با اشاره به اینکه تیم داماش سال گذشته نسبت به امسال تفاوت زیادی کرده است، اظهار کرد: شرایط مالی سال گذشته نسبت به امسال تغییر کرده و پارسال در هفته‌های نخست که اوضاع مالی خوب بود توانستیم بازیکنان مطرح را جذب کنیم که تنها در چند بازی موثر بودند.

وی، با بیان اینکه تیم داماش در سال گذشته با انگیزه بود و بچه‌ها می‌خواستند خودشان را در فوتبال کشور اثبات کنند، اضافه کرد: امسال به دلیل شرایط مالی نتوانستیم آ‌نها را حفظ کنیم اما بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم.

بازیکن داماش گیلان، با بیان اینکه ما از نظر بدنی باید بیشتر کار کنیم، افزود: در هفته‌های نخست باید نتایج خوبی را کسب کنیم و سه امتیاز بازی مقابل فولاد را به دست آوریم.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فولاد خوزستان در هفته نخست دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، فردا جمعه از ساعت 21.15 دقیقه شب در ورزشگاه شهید عضدی رشت و با قضاوت علیرضا فغانی و کمک‌های حسین طالقانی، علی میرزابیگی و رسول رهبرفام به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول