اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

با شکست داماش کار آسیایی شدن را یکسره می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم از آمادگی کامل صبا برای توقف داماش گیلان در بازی هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال خبر داد.

با شکست داماش کار آسیایی شدن را یکسره می‌کنیم

محسن رمضان بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به وضعیت جدول رده‌بندی تا این هفته، فاصله ما با تیم‌های پنجم و ششم جدول به حداقل رسیده است و به همین خاطر کسب سه امتیاز از این بازی برای ما بیش از گذشته ضرورت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه دوست داریم با پیروزی در بازی فردا مقابل داماش گیلان خطر نزدیک شدن تیم‌های تعقیب کننده را کمتر کنیم، تاکید کرد: خوشبختانه تیم ما شرایط مناسبی دارد و تمرینات خوبی را انجام داده و به هماهنگی خوبی نیز رسیده است.

سرپرست باشگاه صبای قم در مورد حساسیت بسیار زیاد بازی عصر جمعه صبای قم برابر داماش گیلان در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال، عنوان داشت: این بازی برای هر دو تیم حساسیت بسیار زیادی دارد، چون هر تیمی که برنده شود، موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود خواهد بخشید و ما به دنبال آسیایی شدن هستیم و می‌خواهیم با کسب برتری مقابل داماش کار را تمام کنیم.

وی افزود: داماش گیلان تیم بسیار خوب و هماهنگی است زیرا آنها کادر فنی و بازیکنان مطرحی دارند و با این شرایط کار سختی پیش رو داریم ولی ما هم امیدواریم در پایان این مسابقه نتیجه خوبی کسب کرده و به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یابیم.

رمضان بیگی ابراز داشت: بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ یازدهم به دلیل فشردگی مسابقات از حساسیت بالایی برخوردار است و باید در دیدار با داماش گیلان نشان دهیم که در سه هفته گذشته تنها با بد اقبالی امتیازات را از دست داده و از کسب پیروزی محروم مانده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما برای حداقل امتیاز به رشت نمی‌رویم، هدف مشخص و روشنی داریم که شکست داماش گیلان در خانه خودش است، اتفاق مهمی که صبای قم در این فصل در شش بازی حساس بیرون از خانه از جمله دیدار با صدرنشین لیگ برتر یعنی سپاهان اصفهان و همچنین تراکتورسازی تبریز آن را به اثبات رساند.

سرپرست باشگاه صبای قم در ادامه با بیان اینکه شناخت خوبی از سوی کادر فنی صبا نسبت به تیم داماش گیلان به بازیکنان صبای قم داده شده است، یادآور شد: آنها در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارند که مربیان ما خصوصیات تک تک آنها را می‌شناسند اما تیم ما هم این هفته با تمام نفرات خود به دنبال شکست دادن تیم داماش گیلان است.

وی خاطرنشان کرد: کار ما زمانی سخت شد که در دیدارهای خانگی امتیازات زیادی را از دست دادیم اما هنوز دیر نشده و با ارائه بهترین بازی‌های خود مقابل تیم‌های فوتبال داماش گیلان، مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز جمع امتیازات خود را افزایش می‌دهیم.

دیدار صبا و داماش از ساعت 17 عصر جمعه هشتم اردیبهشت در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول