اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

این بازی برای صبا سرنوشت‌ساز است

کشوری فرد: نباید از 3 امتیاز دیدار با داماش غافل شویم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: وضعیت تیم فوتبال صبای قم در جدول رده‌بندی و از نظر روحی و جسمی بسیار مطلوب است و این تیم شرایط خوبی را برای موفقیت در سه بازی باقی مانده خود در لیگ یازدهم دارد.

کشوری فرد: نباید از 3 امتیاز دیدار با داماش غافل شویم

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: با توجه به تغییر و تحولات در صبای قم پیش از آغاز لیگ یازدهم، کمتر کسی احتمال موفقیت خیره‌کننده صبای قم در لیگ برتر این فصل را می‌داد ولی با یک برنامه اصولی و حمایت خوب و قابل قبول مسئولان توانستیم صبا را به عنوان یک تیم مدعی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: آنچه بیش از هر چیز در صبای قم موجب موفقیت تیم شده است، وجود انضباط بسیار خوب و قابل پسند و احترام تمام اعضای تیم به یکدیگر است که از نماینده شایسته شهر مقدس قم در لیگ برتر نیز چنین انتظار می‌رود.

وی عنوان داشت: به نظر می‌رسد با توجه به حاکم بودن شرایط ایده‌آل روحی و روانی در نزد تک تک بازیکنان و انجام تمرینات سخت و بازی‌های خوب در 31 هفته گذشته و همچنین پیشرفتی که در نتیجه عوامل یاد شده در باشگاه به‌ وجود آمده است، صبای قم در سه بازی پایانی خود در لیگ یازدهم بتواند جایگاه خود را در جدول حفظ کرده و نتایج موفقیت‌آمیزی را برابر داماش گیلان، مس کرمان و سپاسی شیراز به ‌دست بیاورد.

کشوری فرد خاطر نشان کرد: با حضور ویسی جوان و دارای انگیزه با پشتوانه فنی و علمی بالا، در کنار ایجاد رقابت و صمیمیت بین بازیکنان، امکان جهش و پیشرفت قابل توجه در باشگاه صبای قم در کنار حمایت مسئولان استانی در لیگ این فصل فراهم شد. 

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در پایان تاکید کرد: از تلاش‌های استاندار قم و معاونان وی، اداره کل ورزش و جوانان، اعضای هیئت مدیره و هیئت فوتبال استان قم که تلاش‌های قابل توجهی در حمایت از باشگاه داشته‌اند و شرایط موفقیت تیم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را فراهم کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در جایگاه بسیار خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار داریم و ان‌شاءالله در این سه بازی پایانی یکی از سهمیه‌های فوتبال کشورمان در فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را هم کسب خواهیم کرد.

تیم فوتبال صبای قم در سی و دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17 عصر جمعه هشتم اردیبهشت ماه در دیداری خارج از خانه در شهر رشت میهمان تیم رده هشتم جدول رده‌بندی یعنی داماش گیلان خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول