اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال

مصاف صبای قم با داماش در گیلان

خبرگزاری فارس: تیم‌ فوتبال صبای قم عصر جمعه در دیداری خارج از خانه از هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس میهمان تیم رده هشتمی جدول رده‌بندی یعنی داماش گیلان است.

مصاف صبای قم با داماش در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این دو تیم در بازی رفت در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم و در هفته شانزدهم نیم فصل نخست به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم داماش گیلان بود که توانست با گل محمد غلامی بهترین گلزن حال حاضر خود صبای قم را شکست دهد و به پیروزی ارزشمندی در بازی‌های خارج از خانه خود در لیگ برتر این فصل دست یابد.

هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی آغاز می‌شود که تیم صبای قم در هفته قبل در خانه در دیداری که شایسته کسب سه امتیاز نبود،‌ با خوش شانسی در روزی که سنگربان جایگزین این تیم متزلزل نشان می‌داد، در نهایت برابر تیم نفت تهران به تساوی بدون گل رضایت داد تا هواداران صبا از این نتیجه در ورزشگاه یادگار امام قم راضی نباشند.

در بازی رفت تیم داماش گیلان را ابراهیم قاسم‌پور سرمربی حال حاضر تیم فوتبال مس کرمان هدایت می‌کرد، اما اکنون کادر فنی این تیم متفاوت شده است و این تیم با مهدی تارتار به عنوان سرمربی در هفته‌های پایانی تلاش دوچندانی را آغاز کرده است تا بلکه در فاصله سه هفته به پایان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور حتی شانس کسب سهمیه داشته باشد.

در شرایطی که تنها سه هفته به پایان یازدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده است، تیم صبای قم با وجود تساوی برابر تیم نفت تهران در هفته سی و یکم همچنان با 47 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و خود را در جمع چهار تیم برتر جدول حفظ کرده است.

با این حال عبدالله ویسی و بازیکنان تیم صبای قم به خوبی می‌دانند که یک لحظه اشتباه و حتی از دست رفتن یک امتیاز در بازی‌های آینده و از جمله بازی با تیم داماش گیلان ممکن است به قیمت از دست رفتن رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا منجر شود.

نکته قابل توجه این است که دیگر از فاصله کم اختلاف امتیازات سه تیم بالانشین جدول با تیم‌های رده چهارم و پنجم خبری نیست و اگر قرار است صبای قم به دنبال کسب سهمیه آسیا باشد، قطعا باید از فرصت بازی با تیم رده هشتم جدول رده‌بندی بهترین بهره را برده و بار دیگر با اتکا به سه امتیاز این دیدار و توقف احتمالی تیم‌های نفت،‌ ذوب‌آهن و پیروزی بار دیگر به حفظ مکان چهارم جدول رده‌بندی یازدهمین دوره لیگ برتر چشم داشته باشد.

نکته دیگری که هنوز انگیزه را برای شاگردان عبدالله ویسی حفظ کرده است و این امیدواری وجود دارد که نماینده شایسته فوتبال قم بتواند یک بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا لبخند بزند، این است که خوشبختانه صبای قم در این دیدار از وجود تمام بازیکنان خود بهره‌مند است و این موضوع مهم می‌تواند بار هجومی تیم صبای قم را به سمت دروازه تیم داماش گیلان دو چندان کند.

دیدار صبا و داماش از ساعت 17 عصر جمعه هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی شاگردان مهدی تارتار در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول