اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

برتری مقابل داماش برای صبای قم سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: نتیجه دیدار با داماش گیلان برای ما اهمیت زیادی دارد و با انگیزه مضاعف در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.

برتری مقابل داماش برای صبای قم سرنوشت‌ساز است

وحید حمدی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اعلام آمادگی کامل صبا برای دیدار برابر داماش گیلان عنوان داشت: با توجه به اینکه دیدار با داماش گیلان را در پیش داریم، برنامه‌های آماده‌سازی تیم به خوبی در حال برگزاری است زیرا کسب امتیاز از این دیدار برای ما بسیار مهم خواهد بود.

وی ابراز داشت: به طور یقین در هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بازی با داماش گیلان سخت و سنگین خواهد بود و بازیکنان ما باید توان لازم برای انجام بازی سخت و درگیرانه‌ای با تیم حریف داشته باشند زیرا هر دو تیم برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه دارند.

مدافع تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: کسب نتیجه مناسب، در موقعیت تیم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاثیرگذار خواهد بود و به همین دلیل بازیکنان ما انگیزه پیروزی از خود نشان خواهند داد تا از دست رفتن امتیازات در سه بازی قبل از یاد برود.

وی عنوان داشت: این دیدار بیش از اینکه یک بازی برای ما باشد، حکم یک پیکار جدی و سخت را خواهد داشت و به همین خاطر زیر نظر کادر فنی از نظر تکنیکی و تاکتیکی در روزهای اخیر تمرینات بسیار خوبی را انجام داده‌ایم تا در این دیدار مورد استفاده قرار دهیم.

حمدی‌نژاد با تاکید بر اهمیت آمادگی تیم تا قبل از برگزاری این دیدار یادآور شد: بازیکنان ما در روزهای اخیر تمرینات خوبی برگزار کرده‌اند زیرا تمام سعی کادر فنی این است که در این دیدار برای کسب سه امتیاز از تمام توانمندی خود بهره ببریم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم درباره حریف این تیم در هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور ابراز داشت: نه تنها این دیدار بلکه دو بازی بعدی با مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز هم از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و در هر سه بازی به دنبال کسب امتیاز هستیم.

وی به حضور تمام بازیکنان اصلی این تیم در دیدار با داماش گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: با حمایت‌های خوبی که از سوی مسئولان باشگاه از کادر فنی و بازیکنان تیم صورت گرفته است، ان‌شاءالله با شرایط خوبی به دیدار داماش گیلان می‌رویم تا بتوانیم با دست پر از رشت بیرون بیاییم.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته پانزدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم هشتم لیگ برتر یعنی داماش گیلان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول