اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان:

آسیایی شدن داماش 4 میلیارد تومان پول می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: داماش توان آسیایی شدن را دارد اما اگر 4 میلیارد تومان بودجه به تیم تزریق نشود از فدراسیون بازی‌های آسیایی خط می‌خورد و به دسته یکم برمی‌گردد.

آسیایی شدن داماش 4 میلیارد تومان پول می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر عابدینی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه ورزش فوتبال چهارمین صنعت پول‌ساز جهان است، اظهار کرد: بنده با تمام قصه‌ها و غصه‌های داماش پای این تیم ایستاده‌ام زیرا عاشق تیم شهر باران هستم.

وی، با اشاره به اینکه برخی تیم‌های مطرح لیگ برتر از حمایت‌ اسپانسرهای قوی برخوردار هستند اما در رده دوازدهم جدول قرار دارند، افزود: تیم داماش با برخورداری از کمترین حمایت‌های مالی و با وجود بیش از 4 میلیارد تومان بدهی توانسته است سرگروه دوم شود و این توانایی را دارد که امسال در بازی‌های آسیایی شرکت کند.

وی ادامه داد: شورا و شهرداری رشت می‌توانند حمایت‌گر و هدایت‌گر تیم داماش و یک اسپانسر همیشه پیروز میدان باشند.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان ابراز کرد: اگر داماش نتواند 4 میلیارد تومان بودجه به تیم تزریق کند از فدراسیون بازی‌های آسیایی خط می‌خورد و به دسته یکم برمی‌گردد.

وی، با بیان اینکه داماش توانایی آسیایی شدن را دارد، خاطرنشان کرد: در صورت حضور در بازی‌های آسیایی، شهر باران روی آنتن جهانی قرار می‌گیرد و همین امر موجب رونق اقتصادی برای رشت می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال گیلان نیز در جلسه مذکور حمایت مالی از تمام تیم‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری رشت با وجود بودجه مردمی قادر نیست از تیم‌های ورزشی حمایت کند اما همه ما اعضای یک خانواده هستیم و در حد بضاعت و توان باید از تیم‌های برتر استان حمایت کنیم.

رضا الماس‌خاله، اذعان کرد: شورا و شهرداری باید تلاش کنند تا چهره شهر باران را ورزشی نشان دهند و در این راه لازم است از بخش خصوصی نیز کمک گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه هدف از دعوت کادر فنی و مدیر عامل باشگاه داماش به صحن علنی شورا را قدردانی از تلاش‌های عوامل و بازیکنان تیم داماش برای کسب افتخارات عنوان کرد و گفت: عابدینی از مدیران توانمندی است که توانست تیم داماش را با وجود بحران‌های مالی سال گذشته و از دست دادن اسپانسر سرپا نگه دارد و در لیگ برتر حفظ کند.

محمود مباحی، تصریح کرد: با مدیریت خوب رئیس هیئت فوتبال استان می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد بازی‌های آسیایی تیم‌های استان باشیم.

نایب رئیس شورای شهر رشت در جلسه مذکور با بیان اینکه تاریخچه تیم داماش به تیم استقلال شهرداری برمی‌گردد، اظهار کرد: در سال‌ 80 باشگاه داماش به پگاه گیلان واگذار شد.

محمدحسن عاقل‌منش افزود: حضور تیم داماش در لیگ برتر انتظارات را بیشتر می‌کند و مسئولان استانی باید تلاش کنند تا با حمایت‌های خود نه تنها این تیم را در لیگ برتر نگه‌ دارند بلکه آن را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی، حضور هر تیم در لیگ برتر را موجب رونق اقتصادی، تبلیغاتی، اعتباری و... برای استان دانست و یادآور شد: در حوزه اجتماعی نیز با استعدادیابی جوانان مستعد می‌توان در آینده شاهد حضور جوانان گیلانی در تیم ملی کشور بود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول