اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل داماش گیلان:

باشگاه داماش در رشت ثبت می‌شود / بنده و بقیه رفتنی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل داماش گیلان گفت: بنده و بقیه رفتنی هستیم و هفته آینده مالک جدید معرفی و داماش در رشت ثبت می‌شود.

باشگاه داماش در رشت ثبت می‌شود / بنده و بقیه رفتنی هستیم

امیر عابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت باشگاه داماش اظهار کرد: داماش متعلق به رشت است و در همین شهر می‌ماند.

وی، با بیان اینکه بنده و بقیه رفتنی هستیم، افزود: عشق مردم رشت پایدار می‌ماند و پس از نقل و انتقال باشگاه جدید در رشت ثبت می‌شود.

این مسئول، درباره نامه خود به استاندار ابراز کرد: در این نامه نوشتم که برای برطرف شدن مشکل داماش از تمام دستگاه‌های استان بخواهید کمک و مساعدت کنند و بازوی داماش باشند.

وی، ادامه داد: زمانی که داماش در پایان لیگ برتر به نتایج خوبی رسید تبلیغات گسترده‌‌ای در شهر رشت انجام شد و عده‌ای از هواداران از کسانی تجلیل کردند اما حتی یک بنر برای کادر فنی داماش زده نشد.

عابدینی، با اشاره به اینکه حتی یک تشکر خالی از تارتار به عمل نیامد، اذعان کرد: وقتی گهر درود به لیگ برتر صعود کرد استاندار لرستان یک مهمانی راه انداخت و به هر بازیکن 1.5 میلیون تومان پاداش داد و شهرداری آن شهر ضیافت گذاشت و به بازیکنان پاداش نقدی دادند.

وی، اضافه کرد: کسانی که اعلام کرده‌اند در قبال هر پیروزی 20 میلیون تومان پاداش به تیم داماش پرداخت می‌کنند بگویند که چه کرده‌اند حتی بنده به صورت کتبی درخواست کردم که به جای پرداخت این پاداش بدهی عده‌ای از افراد که به خاطر نوسازی و بازسازی ورزشگاه عضدی هنوز به آنها بدهکار هستیم را پرداخت کنند که این کار انجام نشد.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: آیا به تیم‌های پایه داماش بیش از 15 میلیون تومان کمک شده بود، در سالی که همه در بحران بودیم حداقل 6 میلیارد تومان هزینه کردیم و در صورت لزوم اسناد آن را به مردم ارائه می‌دهیم.

وی، به حضور خود در جلسه شورای شهر رشت اشاره کرد و گفت: بنده در این جلسه متوجه اختلافات عمیقی شدم اما همان اختلافات موجب شد که جلسه شورا به نتیجه نرسد و اصلا کل ماجرا منتفی شود.

عابدینی،  با اشاره به تماس‌های مکرر رئیس هیئت فوتبال گیلان ابراز کرد: رئیس هیئت فوتبال گیلان به طور دایم به بنده هشدار می‌داد که به خاطر مسایل پشت پرده کار را سریعا تمام کنم و بنده گفتم چه مسایل پشت پرده‌ای وجود دارد و هر کسی را که می‌خواهید بیاورید و بومی بیاورید که به نفع منطقه باشد.

وی، ادامه داد: به آقای ساکت زنگ می‌زنند که بیا و در رشت کار را تمام کن و او هم قبول می‌کند که البته بنده از ساکت پرسیدم جریان چیست و فهمیدم چه کسانی به وی زنگ زدند که راهشان به ثواب نزدیک نبود.

این مسئول، خطاب به هواداران تیم داماش تأکید کرد: مطمئن باشید که داماش در گیلان با موفقیت به کار خود ادامه می‌دهد و امیر عابدینی تا زمانی که شما بخواهید و مالک جدید از بنده برای همکاری دعوت کند برای موفقیت و سربلندی داماش دریغ نمی‌کنم.

وی، تصریح کرد: به طور یقین تا هفته آینده اسپانسر و مالک جدید داماش به مردم معرفی می‌شود و بنده به هیچ عنوان در هیچ حرکت سیاسی شرکت نمی‌کنم و برای هیچ مجلس و شورایی کاندیدا نمى‌شوم و تنها می‌خواهم کار ورزشی را به عنوان یک هنجار زیبا دنبال کنم.

عابدینی همچنین مخالفانش را  به مناظره دعوت کرد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول