اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

امتیاز ارزشمندی مقابل داماش گرفتیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم یک امتیاز کسب شده توسط تیمش در دیدار برگشت با داماش گیلان را ارزشمند دانست.

امتیاز ارزشمندی مقابل داماش گرفتیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم داماش در این دیدار با حمایت تماشاگران خودی جو سنگینی را بر ورزشگاه شهید عضدی حاکم کرده بود و به هر ترتیب دوست داشت صبا را شکست بدهد اما خوشبختانه تلاش و همت بازیکنان ما موجب شد یک امتیاز با ارزش از این دیدار سخت خارج از خانه کسب کنیم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار صددرصد به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بودیم اما در شرایطی که تیم حریف نیز امید زیادی داشت تا با شکست ما نسبت به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شود، یک امتیاز موجب شد تا فاصله هفت امتیازی ما با یکی از تیم‌های تعقیب‌کننده حفظ شود.

مربی تیم فوتبال صبای قم با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل داماش گیلان تصریح کرد: بازیکنان ما در این دیدار جانانه با حریف رقابت کردند و در چندین فرصت می‌توانستند دروازه این تیم را نیز باز کنند.

وی ادامه داد: در نیمه نخست برتری در کنترل توپ و جریان بازی و همچنین ایجاد موقعیت‌های گلزنی با تیم صبای قم بود و ما در یکی از بهترین فرصت‌های خود می‌توانستیم در نیمه نخست توسط غلامرضا عنایتی به گل برتری برسیم اما سنگربان حریف توپ را مهار کرد.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: در نیمه دوم نیز که حریف با تلاش بیشتری سعی در رسیدن به دروازه تیم ما داشت، ابتدا بازی حریف را کنترل کردیم و سپس با بازی گرفتن از مهره‌هایی همچون کریم اسلامی و علی مولایی قصد گلزنی داشتیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه نتایج هفته سی و دوم نیز به شکلی رقم خورد که جایگاه صبای قم در جدول رده‌بندی به خطر نیفتاد، تیم صبای قم در حال حاضر با کسب 48 امتیاز جایگاه چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و تیم ما قطعا در دیدار با مس کرمان و سپاسی شیراز امتیازات لازم برای رسیدن به چهارمین سهمیه فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته شانزدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان تیم رده هشتم جدول یعنی داماش گیلان بود که در نهایت برابر میزبان به تساوی بدون گل رسید.

صبای قم با این تساوی بعد از سپاهان اصفهان 65 امتیازی، تراکتورسازی 62 امتیازی و استقلال 60 امتیازی در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و هفته آینده در قم از تیم مس کرمان پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول