اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

برای مصاف با داماش آماده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شناخت خوبی نسبت به بازی‌های دوستانه داماش دارم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌روم.

برای مصاف با داماش آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین فرکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیش از بازی هفته نخست دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، با اشاره به اینکه هیچ‌گاه پیش‌بینی بازی‌ها را انجام نداده‌ام، اظهار کرد: در زمان فعلی تیم‌ها شناختی نسبت به یکدیگر ندارند و تیم‌ها تغییرات زیادی پیدا کرده‌اند.

وی، با بیان اینکه در هر تیمی با تغییرات صورت گرفته ناهماهنگی به وجود می‌آید، اضافه کرد: با توجه به اینکه احترام زیادی نسبت به تیم داماش گیلان داریم با دست پر بازی را ترک می‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان، با اشاره به اینکه نور زمین بازی در بسیاری از استادیوم‌ها کافی نیست، افزود: وجود نور کافی در ورزشگاه موجب ارائه بازی زیبا می‌شود.

وی، ادامه داد: اگر چمن زمین استادیوم شهید عضدی رشت طبیعی شود به کیفیت فوتبال این شهر کمک می‌کند.

فرکی، خاطرنشان کرد: 45 روز است با این تیم کار خود را آغاز کردم و امیدوارم آغاز خوبی در لیگ داشته باشیم و تجربه جدیدی را با فولاد دنبال می‌کنم.

وی، با اشاره به اینکه تیم داماش مانند تیم ما تغییرات زیادی داشته است و نیاز به زمان دارد، ابراز کرد: شناخت خوبی از تیم داماش از بازی‌های دوستانه این تیم پیدا کردم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه رسانه ملی و فدراسیون فوتبال مشکل پخش فوتبال را برطرف کنند، اذعان کرد: پخش نشدن مسابقات از صدا و سیما و علاقه‌مندی مردم به فوتبال موجب شده تا از اشتباهات داوری مسابقات، حاشیه‌ها و دیگر مواردی که اتفاق می‌افتد بی‌خبر باشند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول