اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ارشاد اسلامی شهرستان قم:

از پراکندگی در فعالیت‌های فرهنگی پرهیز شود

خبرگزاری فارس:‌ مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی در فعالیت‌های مهدوی تاکید کرد: اگر در ارائه فعالیت‌های فرهنگی مهدوی پراکندگی وجود داشته باشد، این فعالیت‌ها تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

از پراکندگی در فعالیت‌های فرهنگی پرهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه فرهنگی و هنری طلیعه ظهور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد جلالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه طلیعه ظهور با اشاره به برپایی هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور اظهار کرد: نمایشگاه طلیعه ظهور سال جاری از نظر محتوا با نمایشگاه‌های سال گذشته متفاوت است.

وی به موضوعات غرفه‌های نمایشگاه طلیعه ظهور اشاره کرد و گفت: فعالیت‌هایی در زمینه‌های ولایت فقیه و انتظار، دعای عهد، عهد عظیم، ولادت تا رجعت، وظایف منتظران، فرقه‌های انحرافی، کارگاه‌های زنده هنری، نرم‌افزار، مسابقات وبلاگ‌نویسی و ثبت‌نام مهدی یاوران در غرفه‌های نمایشگاه طلیعه ظهور ارائه شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم خاطر نشان کرد: هر فرد بر اساس دیدگاه‌ها و ایده‌های خود می‌تواند از این نمایشگاه و محتوای آن استفاده کرده و با هدف ظهور امام زمان(عج) آشنا شود.

وی عنوان داشت: امام زمان(عج) تنها به شیعیان اختصاص ندارد، بلکه تمام ادیان و مذاهب، منتظر چنین فردی هستند که با آمدن خود جهان را پر از عدل و داد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی ادامه داد: همه به نوعی منتظر هستند، بنابراین باید امام زمان(عج) را به مردم بشناسانیم و برای آنها بیان کنیم که منتظران حضرت دارای چه خصوصیاتی هستند.

وی یادآور شد: جوانان باید آگاه باشند که دشمنان از ابتدای تولد حضرت ولی عصر(عج) در صدد بودند که امام زمان(عج) شناخته نشود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم گفت: امام زمان(عج) رئوف و مهربان بوده و برای نجات انسان‌ها ظهور می‌کند، بنابراین اگر افراد بدانند حضرت ولی عصر(عج) برای نجات بشر ظهور می‌کند، بدون تردید در دوران غیبت برای ظهورش دعا می‌کنند.

وی با اشاره به خلأهایی که در زمینه مهدویت وجود دارد عنوان داشت: باید در زمینه کارهای فرهنگی به خوبی برنامه‌ریزی شود، زیرا اگر در ارائه فعالیت‌های فرهنگی مهدوی پراکندگی وجود داشته باشد، نتیجه چندانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول