اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان

بانوان کبدی فولاد ماهان اراک را کنار زدند

خبرگزاری فارس: تیم کبدی بانوان فولاد ماهان در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی و در بازی نخست با اقتدار از سد تیم کبدی اراک گذشت.

بانوان کبدی فولاد ماهان اراک را کنار زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان که به میزبانی فولاد ماهان و در ورزشگاه شهید لاوی در حال برگزاری است بانوان کبدی کار فولاد ماهان در یک بازی یک طرفه و با نتیجه 90-31 از سد تیم اراک گذشتند.

در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان غزاله خلج، مرضیه عشقی، سلیمه عبدالله بخش، سمیرا عطاردیان،رقیه عبدالهی، نگین باستانی،تانیا تخشی بازیکنان تیم کبدی بانوان فولاد ماهان را تشکیل می‌دهند و زهرا حسینی نژاد و مریم یداللهی نیز به ترتیب سمت سرمربی و سرپرستی تیم فولاد ماهان را بر عهده دارند.

در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان، تیم هیئت کبدی اصفهان نیز در مصاف با نماینده نیوساد رشت به تساوی 41-41 قناعت کرد، تیم گلستان 75بر54 از سد همدان گذشت و تیم کبدی آذربایجان شرقی با نتیجه 70-35 مغلوب تیم کبدی سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش فارس رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان تا 30 تیرماه ادامه دارد که طی آن 12 تیم در چهار گروه در ورزشگاه شهید لاوی باهم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول