اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

نارضایتی مردم از حوزه درمان نتیجه عدم ارائه آموزش صحیح است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نارضایتی مردم از حوزه درمان را نتیجه عدم ارائه آموزش صحیح در دانشگاه دانست.

نارضایتی مردم از حوزه درمان نتیجه عدم ارائه آموزش صحیح است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طیب قدیمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان که در دانشکده بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: آموزش، نیروی انسانی توانمند را برای توسعه و پیشرفت کشور تربیت می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به این نکته که آموزش قلب تپنده دانشگاه است، گفت: خدمات مطلوب در حوزه درمان با ارائه خدمات آموزشی مطلوب و دانشجویان فراهم می‌شود.

قدیمی در ادامه تاکید کرد: اگر معلمان طب و پیراپزشکی و تمام افرادی که مسئولیت آموزش را در دانشگاه‌ها برعهده دارند به خوبی رسالت خود را انجام دهند دانشجویان توانمندتری به جامعه تحویل داده می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عدم ارائه آموزش صحیح و اصولی را موجب نارضایتی مردم در ارائه خدمات دانست و لزوم داشتن احساس مسئولیت بیشتر از سوی فعالان عرصه آموزشی را از ضروریات عنوان کرد.

معاون آموزشی سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه پنج درصد جمعیت دانشجویان دانشگاه، در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول فراگیری دانش هستند، افزود: هم‌اکنون چهار رشته دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان تدریس می‌شود.

مهدی طیبی افزود: در حال حاضر 15 تا 20 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه دارای رتبه دانشیاری یا در آستانه کسب این رتبه هستند.

وی با بیان اینکه در همه قسمت‌ها مشکلات و نواقصی وجود دارد، اضافه کرد: خوشبختانه حوزه آموزش جزو قسمت‌هایی است که با کمترین نقص و مشکل مواجه بوده که این امر ناشی از همدلی و همکاری کارکنان این واحد است.

طیبی آراسته تصریح کرد: افزایش اعضای هیئت علمی و دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکترا از جمله شاخص‌هایی است که نشان‌دهنده توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌ها است.

در پایان این مراسم با دادن هدایا و لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های مهدی طیبی آراسته قدردانی و محمدجعفر رضایی به عنوان معاون جدید آموزشی دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول