اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس:

طرح‌های بهداشت و درمان لرستان را پی‌گیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک نمایندگان لرستانی طرح‌های بهداشت و درمان لرستان را پی‌گیری می‌کنیم.

طرح‌های بهداشت و درمان لرستان را پی‌گیری می‌کنیم

حجت‌الله خدایی‌سوری در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 2 طرح بهداشت و درمان دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات بیمارستان ابن‌سینا شهرستان دلفان در سطح قابل قبولی است، گفت: با توجه به محروم بودن منطقه و قرار گرفتن این شهرستان در میان سه استان لرستان، همدان و کرمانشاه نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

وی افزود: با توجه به قول مساعد ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این سفر امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحولات چشم‌گیر در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان باشیم.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان و پی‌گیری‌های نمایندگان مجلس نهم امیدواریم در بخش بهداشت و درمان استان شاهد به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های بزرگ بهداشتی و درمانی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در 2 سال گذشته تعداد تخت‌های بیمارستان ابن‌سینا دلفان از 63 تخت به 120 تخت افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: این اقدام در این شهرستان بی‌سابقه بوده و امیدواریم وضعیت این بیمارستان روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول