اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر:

151 میلیارد ریال در بخش درمان تامین اجتماعی هزینه شده است

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در سه ماه گذشته 151 میلیارد ریال در بخش درمان تامین اجتماعی استان بوشهر هزینه شده است.

151 میلیارد ریال در بخش درمان تامین اجتماعی هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابراهیم پورحکیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در سه ماهه نخست سال جاری در بخش درمان مستقیم 80 میلیارد ریال و در بخش درمان غیرمستقیم بالغ بر 71 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی با اشاره به امکانات موجود تامین اجتماعی استان بوشهر در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم اظهار داشت: با بهره‌گیری از یک بیمارستان تخصصی 132 تختخوابی و یک بیمارستان 32 تختخوابی تخصصی زنان، سه پلی کلینیک تخصصی، یک درمانگاه تخصصی و سه درمانگاه عمومی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، کنگان، گناوه، دیلم، جم و دیر فعالیت می‌کند.

پورحکیمی افزود: در بخش درمان غیرمستقیم نیز در مجموع با 452 مرکز طرف قرارداد هستیم که در این بخش از طریق عقد قرارداد با 128 پزشک متخصص، 111 پزشک عمومی، 44 دندانپزشک، 71 داروخانه، 13 آزمایشگاه ، 22 واحد رادیولوژی و سونوگرافی، 18 شبکه بهداشت شهری و روستایی و درمانگاه خصوصی، 8 بیمارستان دانشگاهی، 4 بیمارستان غیردانشگاهی، 18 واحد فیزیوتراپی برای تامین نیاز درمانی بیمه‌شدگان استان خدمات متنوعی ارائه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: به منظور توسعه اقدامات درمانی برای افزایش سطح سلامت بیمه‌شدگان هیچ محدودیتی برای عقد قرارداد با مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و تشخیصی در سطح استان وجود ندارد.

پورحکیمی ادامه داد: تا پایان سال گذشته تعداد 2 میلیون و 128 هزار و 101 مورد مراجعه به مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی این استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در مجموع مراجعات سرپایی مراکز ملکی تعداد 716 هزار و 616 نفر به پزشک عمومی ، 114 هزار و 478 نفر به پزشک متخصص، 50 هزار و 195 نفر به دندانپزشک و تعداد یک میلیون و 226 هزار نفر به واحدهای پاراکلینیک مراجعه شده است و همچنین در مدت یاد شده تعداد 18 هزار و 791 نفر بستری شدند که از این تعداد بیش از 10 هزار مورد عمل جراحی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول