اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی فردوس خبر داد

ایجاد 210 فرصت شغلی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس از ایجاد 210 فرصت شغلی طی دو سال گذشته توسط اداره بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 210 فرصت شغلی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید حسین پارسای محبی ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان فردوس اظهار کرد: طی دو سال گذشته اقدامات مهمی در راستای ایجاد شغل در این مجموعه انجام شده است.

وی همچنین از افتتاح واحدهای مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی شهرستان فردوس خبر داد و گفت: عملیات اجرایی 66 واحد مسکونی از دهه فجر سال جاری آغاز شده و این واحدها در طول هفته بهزیستی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره بهزیستی فردوس افزود: در طول هفته بهزیستی همچنین عملیات اجرایی 130 واحد مسکونی ویژه سایر مددجویان بهزیستی شهرستان فردوس آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان فردوس نیز در این دیدار گفت: اخلاص عمل باید در رأس خدمات بهزیستی و کارکنان این مجموعه باشد.

عباس اقبال افزود: دنیای انسان‌ها چیزی جز تفاخر نیست و کسانی در این میان برنده هستند که مرتکب گناه و اعمال ناشایست نشوند.

وی تصریح کرد: یکی از مصداق‌های ارزشمند که به انجام آن سفارش زیادی شده انجام کارهای خیر است که خداوند توفیق انجام آن را به هر کسی عنایت نمی‌کند.

فرماندار فردوس اخلاص عمل را رأس خدمات بهزیستی و کارکنان این مجموعه دانست و افزود: هر اندازه فعالیت و اخلاص عمل انسان بیشتر باشد شیطان نیز برای انحراف وی بیشتر تلاش می‌کند تا اخلاص او را نشانه بگیرد.

اقبال تنگ‌نظری، بخل و حسادت، منت گذاشتن و بی‌احترامی به مردم را از جمله آفت‌های کار خیر دانست و گفت: انسان‌هایی که به انجام کار خیر اقدام می‌کنند باید از تنگ‌نظری پرهیز کرده و به خداوند توکل داشته باشند.

فرماندار فردوس به وجود مراکز خیریه متعدد در سطح شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ خیرخواهی بیش از پیش تقویت و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول