اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

یادواره‌های شهدا جوان‌محور باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: برنامه‌های یادواره‌های شهدا باید جوان‌محور باشد.

یادواره‌های شهدا جوان‌محور باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در دومین یادواره سرداران، روحانیون و 16 شهید گرانقدر روستای وشت از توابع بخش مرکزی نهاوند، اظهار داشت: آن چه که بیش از پیش انقلاب اسلامی را امروز به عنوان تکیه‌گاه مطمئن و امید همه آزادی‌خواهان جهان تبدیل کرده وجود حس شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری در بین جوانان و آحاد مردم است.

وی به نقش اثرگذار برپایی یادواره‌های شهدا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین دستاورد برگزاری یادواره‌ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه برنامه‌های یادواره‌ها باید جوان‌محور باشد، افزود: باید برگزاری و اداره این گونه مراسم‌ها را به جوانان مخلص و علاقه‌مند به حرکت در مسیر شهدا سپرد.

وی برپایی یادواره‌های شهدا را نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن خواند و گفت: یکی از مهمترین تحول‌ها که جامعه را تحت تأثیر مثبت خود قرار می‌دهد برپایی یادواره‌های شهداست بنابراین باید سال به سال به غنای معنوی آنها افزوده شود.

فرماندار نهاوند نیز خانواده شهدا را موجب عزت، اقتدار و آرامش معنوی و اجتماعی کشور خواند و افزود: والدین شهدا توانسته‌اند با تربیت اسلامی فرزندان خویش، دین خود را نسبت به امام، مقام معظم رهبری و انقلاب به خوبی ادا کنند و از این آزمون بزرگ الهی سربلند شوند.

اسماعیل زارعی‌کوشا روستای وشت را یکی از روستاهای عالم‌پرور و نخبه‌پرور معرفی کرد و ابراز داشت: این روستا با جمعیت پایین خود بیش از 16 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: هر آن چه مسئولان نظام بتوانند در راستای رفع مشکلات این روستا تلاش کنند باز هم کم است.

فرماندار نهاوند قول مساعد داد به برکت برگزاری این یادواره، عملیات گازرسانی به این روستا یک سال زودتر از موعد مقرر انجام شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول