اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با برپایی السیت 91 مشهد صورت می‌گیرد

راه‌اندازی سامانه آمادگی الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی گفت: تلاش شده است تا هم‌زمان با برپایی نمایشگاه السیت در مشهد سامانه آمادگی الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی نیز راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی سامانه آمادگی الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی کارگرراضی صبح امروز در هفدهمین گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در سال گذشته توسط استانداری خراسان‌رضوی به تصویب رسید ارائه یک سیستم و سامانه آمادگی الکترونیکی ویژه دستگاه‌های اجرایی بود.

وی افزود: بر این اساس امیدواریم با برپایی نمایشگاه السیت 91 در مشهد سامانه آمادگی الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی نیز راه‌اندازی شود.

مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در بررسی مدل‌های بین‌المللی شاخص‌هایی وجود دارد که سنجش آنها در سطح کشور امکان‌پذیر نیست.

کارگر تصریح کرد: اما در مدلی که طراحی کرده‌ایم تلاش شده است تا با توجه به ویژگی‌های داخلی نگاهی به دستاوردهای بشر نیز داشته باشیم.

وی در ارتباط با محورهای سنجش آمادگی الکترونیکی استان گفت: سرمایه‌گذاری به منظور تامین تجهیزات مناسب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، بررسی میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای تطبیق با قوانین و مقررات حوزه فناوری اطلاعات و آموزش منابع انسانی به منظور بررسی گرایش به پذیرش فناوری اطلاعات از سوی کارکنان از جمله این محورها است.

مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی افزود: اندازه‌گیری سطح آمادگی الکترونیکی دستگاه‌ها چند سالی است که در دنیا مطرح شده است تا براساس گزارش‌های به دست آمده جایگاه خود را در سطح جهان شناسایی کنند.

وی ادامه داد: هم‌چنین به منظور مبادلات اقتصادی با اندازه‌گیری سطح آمادگی الکترونیکی دستگاه‌ها می‌توان از جایگاه سایر کشورها نیز مطلع شد.

مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی ادامه داد: منظور از سنجش آمادگی الکترونیکی دستگاه‌ها توانایی استفاده از فناوری اطلاعات توسط سازمان مربوطه به منظور بهبود اقتصاد و افزایش ثروت در سطح جامعه است.

وی در ارتباط با زمان برپایی نمایشگاه ا‌لسیت مشهد گفت: نمایشگاه السیت مشهد مقرر شده است در تاریخ یکم تا 4 چهارم شهریورماه سال‌ جاری برگزار شود.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول