اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری اصفهان:

1000 پروژه در سطح شهر اصفهان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار پروژه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهر اصفهان در حال انجام است.

1000 پروژه در سطح شهر اصفهان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری قرآن صبح امروز در آئین بهره برداری از میدان و تقاطع غیر همسطح نهم دی و طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری منطقه 13 اظهار کرد: بیش از یک‌هزار پروژه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خدماتی، حمل و نقل در سطح شهر اصفهان در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: بودجه نقدی شهرداری، بالغ بر 70 درصد پروژه‌های عمرانی و 30 درصد اجرایی است و در بودجه غیر نقدی، 82 درصد پروژه‌های عمرانی و 18 درصد بودجه جاری است که ارقام قابل توجهی محسوب می‌شود.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان در مورد پروژه‌های مطرح شهرداری تصریح کرد: در سال جاری، نخستین پروژه مطرحی که افتتاح می‌شود تقاطع غیر همسطح نهم دی است و از آبان ماه تا انتهای سال ماهانه یک یا دو پروژه مهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: شهر رویاها، تعریض پل بزرگمهر، پروژه باغ گلدسته، میدان امام علی(ع) و پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی از جمله پروژه‌هایی است که در سال جاری افتتاح می‌شود، سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی در سال جاری افتتاح و بخش‌های مکمل نیز به ترتیب تکمیل می‌شود.

قاری قرآن در پایان اظهار کرد: پروژه‌هایی که تأثیرگذاری بیشتری دارند، تعارض بیشتری نیز به دنبال دارند، به همین دلیل تلاش می‌شود که این پروژه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن اجرایی شوند.

انتهای پیام/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول