اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر:

1428 واحد مسکونی در ملایر آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار ملایر گفت: یک هزار و 428 واحد مسکونی در ملایر آماده افتتاح است.

1428 واحد مسکونی در ملایر آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی عصر امروز در شورای مسکن شهرستان ملایر با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم شهرستان ملایر در سال گذشته و امسال ساخت مسکن بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 428 واحد مسکن در ملایر آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی گفت: از این تعداد 897 واحد مربوط به مسکن روستایی و 459 واحد مسکن مربوط به شهر ملایر و 72 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت است.

معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار ملایر ادامه داد: افزون بر این، 7 هزار و 921 واحد مسکونی نیز تا پایان سال گذشته آماده افتتاح بود.

وی با بیان اینکه وضعیت مسکن در شهرستان ملایر بسیار مطلوب است، گفت: طرح تفصیلی شهر ملایر نیز به شهرداری ابلاغ شده است و اگر این طرح به خوبی اجرا شود بسیاری از مشکلات کنونی که در شهر وجود دارد رفع خواهد شد.

حسینی ابراز داشت: در حال حاضر، در بخش تفاهمنامه‌های سه‌جانبه، تعاونی‌های 19 گانه، خودمالکین و شهرهای زیر 25 هزار نفر، برای 8 هزار و 31 واحد مسکونی قرارداد ساخت نیز در حال انجام است که از این تعداد  برای 8 هزار و 9 واحد پرونده صادر شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: هر چه زودتر باید آسفالت مسکن مهر در شهرستان به پایان برسد و صدور پروانه برای واحدهای تفاهمنامه سه‌جانبه مسکن نیز توسط شهرداری انجام شود.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول