اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

اختصاص 800 میلیون ریال به مدارس استثنایی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: 800 میلیون ریال اعتبار به مدارس استثنایی آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

اختصاص 800 میلیون ریال به مدارس استثنایی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در بازدید از دو مدرسه کودکان استثنایی در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت در دو سال گذشته زمینه لازم برای جذب بیش از 9هزار نفر در بدنه آموزش و پرورش استان را فراهم کرده است از این رو مدارس کودکان استثنایی نباید با کمبود نیروی انسانی مواجه باشند.

وی با بیان اینکه مدارس استثنایی باید در اولویت آموزش و پرورش استان باشد، افزود: این مدارس باید از نظر تامین نیروی انسانی و امکانات توانبخشی در اولویت باشند که در این زمینه 800 میلیون ریال به مدارس استثنایی آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

جلال‌زاده اضافه کرد: این اعتبار در راستای تامین تجهیزات و لوازم جانبی مورد نیاز معلولان جسمی حرکتی مدارس استثنایی استان تخصیص یافته است.

این مسئول با تاکید بر توجه ویژه آموزش و پرورش به مدارس استثنایی گفت: این مدارس باید به دلیل ماموریت کاری، اهمیت و حساسیت آن از نظر امکانات و کادر آموزشی در وضعیت بهتری باشند.

وی با اشاره به شرایط خاص دانش‌آموزان این مدارس تصریح کرد: زحمات مربیانی که در این مراکز مشغول فعالیت هستند، نسبت به سایر معلمان مضاعف است از این رو آن‌ها باید با شناخت شرایط و حساسیت کاری خود در راستای یادگیری این دانش‌آموزان تلاش کنند.

جلال‌زاده با اشاره به تامین نیازهای این مدارس بیان کرد: آموزش و پرورش باید در راستای تامین نیازهای این مدارس در راستای جذب نیرو در بخش‌های کاردرمانی، فیزیوتراپی، ورزش و معلم بهداشت در مدارس استثنایی با سازمان بهزیستی استان هماهنگی‌های لازم را انجام دهد تا نیازهای این مدارس سریعا برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه این بازدید گفت: در حال حاضر 29 مرکز آموزش استثنایی در استان فعال است و در سال تحصیلی آینده تمام مدارس استثنایی استان به سیستم هوشمند مجهز می‌شوند.

ولی سمرقندی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش در این مدارس برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول