اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

جبران خسارت وارده سیل گیلان در حال پیگیری است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: ستاد حوادث غیرمترقبه گیلان فعالانه امور را دنبال می‌کند و جبران خسارت وارده ناشی از سیل اخیر استان با اهتمام تمام مسئولان در حال پیگیری است.

جبران خسارت وارده سیل گیلان در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی سعادتی عصر امروز در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران استان در محل فرمانداری این شهرستان از پیگیری امور برای جبران خسارت سیل خبر داد و اظهار کرد: از امروز راه ارتباطی شش روستای رودسر بازگشایی شده است.

وی افزود: یک فروند بالگرد در حال امدادرسانی و ارسال کمک‌های غذایی و خوراکی به مردم مناطقی است که ارتباط آنها همچنان قطع است.

مقام ارشد دولت در گیلان با تصریح بر اینکه ستاد غیر مترقبه استان فعالانه امور را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: جبران خسارت وارده با اهتمام تمام مسئولان در حال پیگیری است.

به گزارش فارس، استاندار گیلان به منظور رسیدگی به مشکلات مردم مناطق سیل‌زده، شخصا روند برطرف کردن کاستی‌ها در مناطق سیل‌زده را مدیریت می‌کند و به همین منظور امروز به صورت سرزده از مناطق جواهردشت، اشکورات، رحیم‌آباد و سیاهکلرود رودسر بازدید کرد.

سعادتی از نهادها و دستگاه‌های امدادرسان خواست تمام اهتمام خود را به منظور جبران خسارات وارده بر اثر وقوع سیلاب به‌ کار گیرند و در امر اسکان و ارسال مواد غذایی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

تاکنون برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سه شهرستان رودسر، لنگرود و املش تعداد 150 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و امکانات منطقه‌ای و 150 امدادگر هلال احمر اعزام شدند و دیگر گروه‌های امدادی نیز به یاری آسیب دیدگان شتافتند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول