اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل دهکده مجازی:

تولید دوره‌‌های تخصصی در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل دهکده مجازی گفت: باید از تولید دوره‌های عمومی بپرهیزیم و به تخصصی روی بیاوریم.

تولید دوره‌‌های تخصصی در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهرداد میرشاهی عصر امروز در نخستین کنفرانس آموزش الکترونیکی برپایه نیازسنجی مشاغل که در سالن همایش‌های پایانه مسافربری امام رضا(ع) برگزار شد، با تأکید بر اینکه برای اثربخشی بیشتر باید تخصصی‌تر و دقیق‌تر کار کنیم، اظهار کرد: باید از تولید دوره‌های عمومی بپرهیزیم و به تخصصی روی بیاوریم.

 وی با ارائه یک تعریف از آموزش الکترونیک در قالب"بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی با هدف کاهش رفت‌وآمدها، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و یادگیری بهتر و آسان‌تر" آن را به دو نوع همزمان و شبیه‌سازی تقسیم کرد.

وی در راستای بیان تاریخچه آموزش الکترونیک به سال 1970 میلادی به عنوان آموزش استفاده از کامپیوتر و 1980میلادی بعنوان نخستین درس‌های آنلاین اشاره کرد و از تعداد 5800 نفر از سازمان‌های دولتی، بخش‌های خصوصی و افراد متفرقه در کل کشور که تحت آموزش مجازی بوده‌اند؛ خبر داد.

مشاور آموزش مجازی پایانه‌های مسافربری، استفاده از هر مکانی برای اتصال به اینترنت و اقدام به فراگیری، محتوای استاندارد و یکسان بدلیل خودکار بودن سیستم را از جمله محاسن آموزش مجازی و در مقابل سرعت متفاوت افراد در اتصال به اینترنت را از چالش‌های آن برشمرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول