اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پهلوانی کرمان:

قهرمان رقابت‌های زورخانه‌ای درحد کرمان نبود/کرمان قطب‌ ورزش زورخانه‌ای کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: تیمی که قهرمان مسابقات پهلوانی کشوری شد در حد رقیب کرمان هم نبود.

قهرمان رقابت‌های زورخانه‌ای درحد کرمان نبود/کرمان قطب‌ ورزش زورخانه‌ای کشور

جواد کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بازدیدی را از زورخانه‌های شهرستان‌های رفسنجان و انار انجام دادم و مشکلات آنها را از نزدیک مشاهده کردیم.

وی افزود: این برنامه در زمینه سرکشی و بازدید از امکانات زورخانه‌های استان انجام می‌شود و سعی داریم تا با حضور هرچه بیشتر و مؤثرتر در شهرستان‌ها در رفع مشکلات موجود گام‌های خوبی برداریم.

کمالی گفت: در این بازدید نیز با فرمانداران شهرستان‌های مذکور جلساتی را برگزار کرده و از آنها خواستیم که روابط خود را با هیئت زورخانه‌ای گسترش دهند تا جوانان با انگیزه و پر نشاط رفسنجان و انار برای انجام دادن این ورزش مشکلی نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ورزش پهلوانی یکی از ورزش‌های مورد تأکید نظام و مقام معظم رهبری است و این ورزش آن قدر بار معنوی دارد که باید تلاش کنیم تا تمام اقشار جامعه به نوعی درگیر آن شوند.

کمالی افزود: تلاش ما این است تا بسترهای مناسبی برای اقشار مختلف مردم به وجود آوریم تا آنها وارد گود زورخانه شده و از معنویات آن علاوه بر ورزش بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان بیان داشت: کرمان یکی از قطب‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کشور و حتی جهان است و حضور باستانی‌کاران کرمانی در دید و بازدیدهای کشورهای دیگر از امکانات ورزشی کشورمان به عنوان تیم همراه نشان از ارزش و قیمت کرمانی‌ها در این رشته ورزشی دارد.

کمالی گفت: کرمان همواره در رقابت‌های کشوری دارای عنوان برتر و یا سکوهای دوم و سوم بوده که نمونه آن در رقابت‌های اخیر قهرمانی کشور در مازندران است که توانستیم نایب قهرمانی را از آن خود کنیم هرچند که به نظر من تیم قهرمان یعنی مازندران حتی در حد رقیب کرمان هم نبود.

وی تصریح کرد: در این مسابقات یکی از مرشدهای کرمان نیز مقام نخست را کسب کرد تا باز هم حقانیت استان کرمان در این ورزش در کشور به اثبات برسد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول