اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 همدانی در لیست تیم ملی زورخانه‌ای کشور قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: دو همدانی در لیست تیم ملی زورخانه‌ای کشور قرار گرفتند.

2 همدانی در لیست تیم ملی زورخانه‌ای کشور قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پس از دو روز رقابت نزدیک و دیدنی در جزیره کیش اعضای تیم ملی زورخانه‌ای شناخته شدند که در لیست این نفرات نام دو ورزشکار همدانی دیده می‌شود.

32 قهرمان در رشته‌های هنرهای فردی، پس از رقابت‌های نزدیک و دیدنی خود در سالن غدیر مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش، زیبایی‌های این ورزش را در معرض دید مدعوین و مسئولان این دوره از مسابقات قرار دادند.

این رویداد دو روزه در سه بخش مسابقه‌ای، نمایشی و رکوردگیری برگزار شد. در این مسابقات و در بخش مسابقه‌ای رشته کباده، "وهاب احمدپور" از همدان توانست مقام دوم را کسب کند.

همچنین، در رشته کباده بخش نمایشی "وهاب احمدپور" از همدان رتبه نخست را به دست آورد و "حسین بشیری" دیگر ورزشکار همدانی در جایگاه دوم ایستاد. در بخش رکوردگیری رشته کباده نیز "وهاب احمدپور" از همدان توانست مقام قهرمانی را کسب کند.

این دو ورزشکار همدانی در صورت تأیید صلاحیت خود از طرف هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای می‌توانند در رویدادهای ملی و بین‌المللی به عنوان اعضای اصلی تیم ملی زورخانه‌ای کشورمان حضور یابند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول