اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر همدان:

امسال 7 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار قرآن اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در سال جاری 5 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و 2 میلیارد تومان توسط شهرداری همدان به پروژه تالار قرآن اختصاص می‌یابد.

امسال 7 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار قرآن اختصاص می‌یابد

نرگس نورالله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه عملیات احداث پروژه تالار قرآن از سال 85 آغاز شده است، اظهار داشت: امسال از اعتبارات دولتی 5 میلیارد تومان به تالار قرآن اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: همچنین شهرداری همدان نیز 2 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص می‌دهد تا در مجموع امسال 7 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان گفت: اگر شهرداری سازه مناسب این پروژه‌ را انتخاب کند، قطعاً بزرگترین تالار قرآن غرب کشور یک ساله تمام می‌شود.

وی ابراز داشت: این سازه محدب و کره کامل است و به لحاظ شیبی که سازه آن دارد، اجرا کردن آن سخت و زمان‌بر است به طوری که اگر همین الآن هر نوع سازه‌ای را برای پوشاندن این کره انتخاب کنند، به لحاظ گستردگی اجرای آن تا سال آینده طول می‌کشد.

نورالله‌زاده خاطرنشان کرد: شهرداری امسال 2 میلیارد تومان برای این پروژه تعیین کرده است و اگر سال آینده هم بودجه‌ای به آن اختصاص دهد که میزان آن طی سال آتی تعیین می‌شود، به طور قطع پروژه به پایان می‌رسد.

به گفته وی، امسال یک بخش از پروژه قابلیت بهره‌برداری پیدا می‌کند اما تالار و پوشش گنبد سال بعد به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان در پایان سخنانش افزود: احتمال دارد که با همین میزان اعتبار احداث آن به پایان برسد تا اینکه این پروژه به مرحله تجهیز برسد و آن نیز نیازمند اختصاص اعتبارات دیگری است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول