اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

مشکلات اعتباری اداره کل تبلیغات قم حل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: اگر مشکلات اعتباری این اداره کل رفع نشود خسارات آن متوجه مردم قم است.

مشکلات اعتباری اداره کل تبلیغات قم حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام عباس اسکندری عصر امروز در دیدار با علی لاریجانی با اشاره به مشکلات اعتباری اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اگر مشکل اعتبارات رفع نشود خسارات آن متوجه مردم قم است.

وی با اشاره به اینکه با وجود اعتبارات کم سازمان تبلیغات قدم‌های مثبتی برداشته است یادآور شد: بحث‌های قرآنی آموزش و پرورش را سازمان تبلیغات تامین می‌کند و اگر این سازمان بودجه نگذارد مدارس قرآنی اداره نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه با وجود کمبود امکانات دست روی دست نگذاشتیم اظهار کرد: سال‌های 89 و 90 بیش از 10 هزار مربی را در زمینه‌های فرقه‌های انحرافی، شیطان‌پرستی، مهدویت و موضوعات دیگر آموزش دادیم.

وی افزود: در دانشگاه‌ها و مدارس علاوه بر گفتمان‌های دینی،‌ حمایت از هیئت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی را در دستور کار داشتیم که تاثیرات خوبی را در فضای مدارس و دانشگاه‌ها داشته است.

اسکندری با بیان اینکه اعتباراتی را در بحث‌های هیئت‌ها در اختیار ما قرار دادند گفت: البته این اعتبارات به صورت کاربردی هزینه نشد و کاش در اختیار ما قرار نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات در بخش‌های مختلف از جمله بحث‌های قرآنی، هیئت‌ها، اعزام مبلغ و فضای مجازی ظرفیت‌های خوبی دارد یادآور شد: سایت اینترنتی را طراحی کرده و در حال راه‌اندازی شبکه اینترانت مساجد هستیم تا بتوانیم محیط امنی را در فضای مجازی برای جوانان مهیا کنیم تا از آن استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را در به کارگیری از امکانات و تجهیزات به روز برای فعالیت‌های فرهنگی به کار بسته‌ایم خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در اداره کل تبلیغات اسلامی و شهر مقدس قم وجود دارد ما می‌توانیم گام‌های خوبی را برداریم.

وی بار دیگر با تاکید بر تلاش بر رفع مشکلات اعتباری اداره کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم تا با مجموعه‌ای پرتوان‌تر، بالقوه‌تر و با ظرفیت بالاتری خدمت کنیم که لازمه این کار رفع مشکل اعتباری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را مثبت برشمرد و سازمان تبلیغات از جمله سازمان‌هایی است که استعداد پرش فرهنگی در آن زیاد است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول