اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو:

افق روشنی پیش روی تکواندوی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندوی کشور همه روزه و در مسابقات مختلف قهرمانان جدید را به ورزش کشور معرفی می‌کند و این نشان از افق روشن این رشته در کشور است.

افق روشنی پیش روی تکواندوی کشور است

سید‌محمد پولادگر روز گذشته در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: رشته تکواندو از حیث آمار و اطلاعات در بین پر افتخارترین رشته‌های ورزشی کشور قرار دارد.

وی افزود: ورزشکاران این رشته در سه دوره قبلی‌ المپیک نیز توانسته‌اند با کسب مدال‌های مختلفی نام و اعتبار این رشته در کشور اعتلا بخشند و نام این رشته را در بین رشته‌های مدال‌آور المپیکی کشور به ثبت رسانند.

پولادگر خاطر نشان کرد: در کشور ما 50 فدراسیون ورزشی فعالیت دارند که در این بین سه فدراسیون در بین مدال‌آوران المپیکی قرار دارند و فدارسیون تکواندو یکی از این فدراسیون‌های موفق و برتر است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و بی‌مهری‌های صورت گرفته در قبال این رشته ابراز داشت: با وجود مشکلات فدراسیون هیچ‌گاه از خواسته و اهداف مد‌نظرش دست بر نداشت و با اتکا به اندیشه، برنامه‌ریزی و همچنین مدیریت بسیاری از مشکلات موفق شد تا این‌چنین جایگاهی را برای رشته تکواندو در کشور فراهم آورد.

پولادگر با اشاره به اینکه با بروز این اتفاقات در تکواندو اکنون این رشته به کارخانه قهرمان‌سازی بدل شده است، گفت: تکواندوی کشور همه روزه و در مسابقات مختلف قهرمانان جدید را به ورزش کشور معرفی می‌کند و این مسئله نشان دهنده آینده و افق روشن این رشته در کشور و در نهایت موفقیت تیم‌های ملی است.

وی با بیان اینکه لیگ تکواندو تنها در کشور ما برگزار می‌شود، عنوان کرد: در تمام‌ رده‌های سنی 117 تیم تکواندو در دو بخش مردان و زنان در کشورمان فعالیت دارند.

به گزارش فارس در پایان مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان کرمان رضا تجلی با کسب 18 رأی به عنوان رئیس هیئت تکواندوی استان کرمان انتخاب شد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول