اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رادیو معارف صورت می‌گیرد

پخش ویژه برنامه «عشق الهی» در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه «عشق الهی» توسط رادیو معارف در ماه مبارک رمضان به بررسی راه‌های دستیابی به عشق الهی می‌پردازد.

پخش ویژه برنامه «عشق الهی» در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، از آنجا که علاقه و محبت جزو فطریات بشر بوده و در تعیین هدف زندگی و نوع سیر آن، نقش اساسی ایفا می‌کند و از سوی دیگر در آموزه‌های دینی به مملو کردن قلب و دل از عشق و محبت الهی تاکید فراوانی شده است؛ رادیو معارف با ویژه برنامه «عشق الهی» به این موضوع و بیان آثار و راهکارهای رسیدن به آن می‌پردازد.

از اهداف کلی این برنامه می‌توان به شناخت محبت و عشق به خدا، شناخت عشق‌های حقیقی و مجازی، آشنایی با آثار محبت الهی، آشنایی با راه‌های نیل به این محبت، ایجاد علاقه و شور برای رسیدن به عشق الهی، تعیین اهداف و مسیرهای زندگی در راستای رسیدن به این عشق و ... اشاره کرد.

در این برنامه بعد از دو جلسه مباحث مقدماتی در 20 برنامه به 20 اثر عشق الهی و راهکار رسیدن به آن از منظر دین و روانشناسی، توسط کارشناسان برنامه حجت‌الاسلام دکتر ابوالفضل ساجدی و حجت‌الاسلام سید بهاءالدین ضیایی پرداخته خواهد شد.

از محورهای موضوعی مورد بحث در این برنامه نیز می‌توان از مفهوم میل به محبت شدید، رابطه عقل و عشق، عقل و ایمان و عقل و دین، راه‌های گشودن قفل قلب و آثار عشق الهی و راهکارهای رسیدن به عشق و محبت الهی نام برد.

ویژه برنامه «عشق الهی»کاری از گروه اندیشه و حکمت به سردبیری و نویسندگی حجت‌الاسلام محمد خلیلی و اجرای سید حمید حسینی در شب‌های ماه مبارک رمضان به جز سه‌شنبه شب‌ها از ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه سراسری معارف بر بال امواج رادیو مهمان معارف‌جویان و شنوندگان روزه‌دار رادیو معارف خواهد بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول