اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبیین جایگاه حجاب و عفاف در خانواده

خانه مهر از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه خانه مهر از این رسانه به منظور تبیین جایگاه حجاب و عفاف در خانواده خبر داد.

خانه مهر از رادیو معارف پخش می‌شود

خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های حجاب و عفاف رادیو معارف اظهار کرد: برنامه خانوادگی خانه مهر یکی از برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که در این برنامه جایگاه حجاب و عفاف در خانه و خانواده تبیین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: استاد موسی کاظمی و دکتر پناهی در برنامه‌ای مجزا در روزهای 21، 22 و 23 تیر آثار و راه‌های ترویج حجاب و عفاف در خانه و خانواده و راه‌های تربیتی در زمینه آشنا کردن فرزندان با جایگاه حجاب و عفاف را تبیین می‌کنند.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف با اشاره به برنامه صبح روشن به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های تولیدی رادیو معارف گفت: این برنامه به موضوع جایگاه حجاب و عفاف در رفتار اجتماعی می‌پردازد.

وی عنوان داشت: «مجله روز» از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که به رصد و شناسایی عملکرد متصدیان و متولیان امور حجاب و عفاف می‌پردازد.

عظیمی ادامه داد: برنامه «نگاه نو» از دیگر برنامه‌های رادیو معارف بوده که مباحث و اندیشه‌های راهبردی درباره خانواده را مطرح می‌کند.

وی با اشاره به برنامه دانشجو گفت: در این برنامه به گفت‌وگو با استادان دانشگاه درباره وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها و تاثیر عفاف و پوشش در پیشرفت پرداخته می‌شود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف با اشاره به تولید برنامه‌های رادیویی گفت: تولید برنامه‌ها به رویکرد برنامه‌ها و هدف‌گذاری آنها بستگی دارد و اگر مهندسی دقیق در زمینه طرح سوژه صورت گرفته باشد، در تولید برنامه موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها مانند رادیو معارف جایگاه خاصی بین نخبگان دارند گفت: شنوندگان برخی از شبکه‌های تخصصی مانند رادیو معارف و رادیو قرآن رهبران افکار هستند که با تاثیر بر دیگران دامنه اثرگذاری را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول