اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه «مسجد» صورت می‌گیرد

فعالیت مساجد کشور زیر ذره‌بین رادیو معارف

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک مرضان وضعیت مساجد کشور در برنامه «مسجد» رادیو معارف بررسی می‌شود.

فعالیت مساجد کشور زیر ذره‌بین رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف از بررسی وضعیت مساجد کشور در برنامه «مسجد» خبر داد و با اشاره به نامگذاری دهه آخر شعبان به نام «دهه بزرگداشت مساجد» گفت: به منظور بررسی ساخت و ساز، مشکلات، حضور جوانان و نوجوانان و زمان سرویس‌دهی مساجد به نمازگزاران، برنامه «مسجد» از شنبه 24 تیر روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

احمد عارفخانی افزود: به منظور واکاوی و بررسی دقیق مساجد کشور از حجج اسلام حسین ابراهیمی، تقی قرائتی، عبداللهی، واشقانی و حسینی‌راد دعوت شده است تا با حضور در برنامه «مسجد» به بررسی فعالیت‌های مراکز مختلف در امور مساجد کشور به ویژه مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور، مؤسسه مسجد و ستاد اقامه نماز بپردازند.

وی از جمله موضوعات این برنامه را معرفی مسجد تراز اسلامی، بررسی تدوین دایرةالمعارف مساجد، بیان دغدغه‌های مسئولان و متولیان امور مساجد و سرویس‌دهی مساجد به نمازگزاران عنوان کرد.

برنامه «مسجد» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه‌کنندگی و سردبیری سید محمدعلی حسینیان و اجرای سید محمدمهدی رکنی از شنبه 24 تیر تا پنج‌شنبه 29 تیر 91 هر روز ساعت 8 و 40 دقیقه تقدیم شنوندگان فهیم رادیو معارف خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول