اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل:

برنامه‌های رادیو اردبیل به صورت رسمی 24 ساعته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: از خرداد ماه امسال پخش آزمایشی برنامه‌های رادیو اردبیل به شکل 24 ساعته آغاز شده است.

برنامه‌های رادیو اردبیل به صورت رسمی 24 ساعته می‌شود

علی نریمانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ما تهیه و تولید برنامه‌های رادیویی را از 14 ساعت در یک سال اخیر به 24 ساعت رساندیم که چهارشنبه این هفته به صورت رسمی شاهد پخش 24 ساعته برنامه‌های رادیویی از صدا و سیمای مرکز اردبیل خواهیم بود.

وی تصریح کرد:‌ با افتتاح دو استودیوی مجهز رادیویی مشکل تولید و پخش برنامه‌های ما نیز مرتفع شده و دیگر نگرانی از بابت تامین مکان و فضای مناسب نخواهیم داشت.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل یادآور شد: این استودیوها به آخرین تجهیزات به روز و فنی مجهز شده‌اند و ما از این به بعد قادر خواهیم بود برنامه‌های باکیفیتی را تولید و از رادیو اردبیل پخش کنیم.

نریمانی از تدارک مسابقه قرآن به صورت حضوری در 30 روز ماه رمضان و هر روز با رقابت دو نفر در قالب برنامه رادیویی خبر داد و گفت: پخش مناجات، همخوانی قرآن کریم و همنوایی کلام نورانی و آسمانی قرآن کریم به همراه تفسیر دعا و بیان احکام از برنامه‌ریزی‌های دیگر ما برای این ایام است که امسال با راه‌اندازی یک استودیوی ویژه رادیویی که قادر به تولید و پخش برنامه‌های زنده مناجات و دعا خواهیم بود در این زمینه فعالیت خواهیم کرد.

این مسئول از برگزاری نشست‌های کارشناسی در حوزه نهج‌البلاغه، بیان مسائل عرفانی، ‌اخلاقی و حکایت‌های مختلف در قالب برنامه‌های سحری و هنگامه افطار خبر داد و گفت: از اساتید حوزه و دانشگاه دعوت کردیم تا در تبیین و تفسیر مباحث اخلاقی، عرفانی و معرفتی یاریگر ما بوده و برای شنوندگان موضوعات و مسائل ویژه‌ای را بیان کنند.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل در پایان سخنان خود هدف از تدارک چنین برنامه‌های معنوی و مذهبی را پاسخ به مطالبه عموم مردم به ویژه جوانان در ارتقای معرفت دینی توصیف کرد و به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ صدا و سیما در رسالت عظیم خود به عنوان یک مجموعه تاثیر‌گذار سعی دارد شبهات و گره‌های ذهنی جوانان را در حوزه مسائل دینی و شرعی برطرف کرده و برای آنها راه حل حقیقی بیندیشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول