اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سحرهای ماه رمضان

برنامه «بهشت اجابت» از رادیو معارف پخش می‌‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه «بهشت اجابت» از این رسانه در سحرهای ماه رمضان خبر داد.

برنامه «بهشت اجابت» از رادیو معارف پخش می‌‌شود

حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تولید ویژه‌ برنامه‌های ماه رمضان اظهار کرد: خودسازی و اصلاح رفتارهای اجتماعی مهم‌ترین رویکرد برنامه‌های رادیو معارف است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت طلایی برای خودسازی است گفت: ماه ضیافت الهی فرصتی ارزشمند برای بندگی و میهمانی خدا است.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف خاطر نشان کرد: بندگان خدا در این ماه می‌کوشند تا بیش از پیش با رهایی از بند‌های نفسانی، طوق بندگی حضرت دوست را بر گردن بیفکنند.

وی عنوان داشت: رادیو معارف هزار و 800 دقیقه برنامه در ماه رمضان تولید کرده که در آنها زمینه ارتباط مخاطبان با خدا و خودسازی مهمانان خدا را فراهم می‌کنند.

عظیمی با اشاره به تولید برنامه بهشت اجابت گفت: این برنامه در سحرهای ماه رمضان ساعت 3 و 45 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه به شرح دعای ابوحمزه ثمالی پرداخته و مباحث اخلاقی مطرح می‌شود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف ادامه داد: تبیین فضایل قرآن کریم از کتاب اصول کافی و ترتیل‌خوانی قرآن پس از نماز صبح قرائت می‌شود.

وی به تولید برنامه زنده نان و خرما اشاره کرد و افزود: این برنامه با بخش‌های متنوع و جذاب به موضوعاتی مانند آموزه‌های اجتماعی ادعیه ماه رمضان، احکام روزه در قالب نمایش، آثار و برکات روزه و رمضان، افطاری ساده و فضایل تأمین نیازهای مستمندان و اکرام ایتام می‌پردازد.

عظیمی خاطر نشان کرد: برنامه نان و خرما در آستانه افطار ایام رمضان ساعت 19 و 30 دقیقه تا 20 و 50 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی با اشاره به برنامه زمزم احکام گفت: این برنامه به صورت روزانه از ساعت 12 و 15 دقیقه پخش می‌شود و در این برنامه به پرسش‌ها و استفتائات مخاطبان رادیو درباره احکام روزه و روزه‌داری پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول