اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی سه ماهه نخست امسال

سمنان رتبه برتر ثبت‌احوال کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان در ارزیابی سه ماهه نخست امسال بین استان‏‌های مختلف کشور رتبه برتر را کسب کرد.

سمنان رتبه برتر ثبت‌احوال کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان، رتبه برتر اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان در ارزیابی سه ماهه نخست امسال بین استان‏‌های کشور کسب شد.

اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان در ارزیابی عملکرد برنامه راهبردی سازمان ثبت‌احوال کشور در سه ماهه نخست سال 1391 موفق به کسب رتبه برتر بین ادارات کل استان‏‌ها شد و رئیس سازمان از اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان تقدیر به عمل آورد.

این تقدیرنامه در دومین گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت‌احوال کشور در سال 91 در جوار حرم مقدس علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، توسط ناظمی‏‌اردکانی معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور به عباس‏علی طالب‏‌بیدختی، مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان اهدا شد.

ناظمی‏‌اردکانی در قسمتی از این تقدیرنامه آورده‏‌اند: "بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را به پاس زحمات و تلاش‏‌های جناب‏عالی و همکاران گرامی آن اداره کل اعلام می‏‌نمایم.

امید است در سایه الطاف الهی، تمام مساعی خویش را برای پیشبرد و تحقق اهداف برنامه راهبردی، توسعه نوین‏‌سازی سازمان ثبت‌احوال به کار بندید."

* معاون اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان معرفی شد

همچنین در گزارشی دیگر اعلام شد: "علیرضا صادقی" به سمت معاون اداری، مالی و برنامه‏‌ریزی اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان منصوب شده است.

بنا به پیشنهاد مدیرکل و در حکمی از سوی سازمان ثبت‌احوال کشور، علیرضا صادقی رئیس اسبق اداره ثبت‌احوال شاهرود، معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان شد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان، حکم وی را در جلسه شورای اداری ثبت‌احوال استان که با حضور دیگر معاونان و رؤسای ادارات تابعه برگزار شد، به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول