اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

توزیع ثروت در نقاط دور مانع مهاجرت شده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیاست‌گذاری دولت برای توزیع ثروت در نقاط دور گفت: این اقدامات انگیزه مردم را به سکونت در همان نقطه‌ای که به آن تعلق دارند، جلب کرده است.

توزیع ثروت در نقاط دور مانع مهاجرت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، احمد علیرضابیگی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با روحانیون شهرستان ملکان، با تاکید بر نقش‌آفرینی بیشتر روحانیت در موضوع فرهنگ‌سازی در حوزه اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه بخش کشاورزی، افزود: بیشترین توجه به امور مساجد و حوزه‌های علمیه در این دولت صورت گرفته و ارتباط صمیمانه با روحانیون برای اینکه این قشر محل رجوع مردم هستند در دستور کار دولت قرار دارد.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری دولت برای توزیع ثروت در نقاط دور، خاطرنشان کرد: پافشاری دولت بر باورهای دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی امکان به نتیجه رساندن کارهای بزرگی را فراهم کرده و این اقدامات انگیزه مردم را به سکونت در همان نقطه‌ای که به آن تعلق دارند جلب کرده است.

*هیچ اثری از تحریم در زندگی ایرانیان دیده نمی‌شود

بیگی با اشاره به تحریم‌های گسترده غرب علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: ملت ایران با بهره‌گیری از ایمان و باورهای دینی و رهبری داهیانه ولی‌فقیه زمان، امکان یافته است هر آسیب و توطئه‌ای را به فرصتی برای تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی تبدیل کند.

وی افزود: زمامداران غربی تصور می‌کردند که تحریم‌ها ملت ایران را وادار به تسلیم خواهد کرد ولی نه تنها هیچ اثری از تحریم در زندگی ایرانیان دیده نمی‌شود بلکه به اذعان خود آنها، روند توسعه و پیشرفت کشور با شتاب بیشتری ادامه دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، افزود: دشمن از ایران اسلامی می‌ترسد نه ایران هسته‌ای و جرم ملت ما این است که بر روی آرمان‌های خود ایستاده‌اند و همین آرمان‌ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی تبلیغات نظام سلطه در خصوص نابسامانی شرایط اقتصادی جمهوری اسلامی را بی‌اساس خواند و گفت: حضور 22 کشور در اجلاس اخیر جاده ابریشم در آذربایجان‌شرقی، پیام بزرگی را به نظام سلطه مخابره کرد و بی‌پایه بودن توطئه‌های آنان را نشان داد.

*دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند

مشاور استاندار در امور روحانیت نیز در این دیدار گفت: در برهه کنونی روحانیون علاوه بر تمام مسئولیت‌هایی که تاکنون داشته‌اند، مسئولیت خطیر هدایت جامعه بشری و ساختن ایران به عنوان نقطه امید ملت‌های مسلمان را نیز عهده‌دار هستند.

قهرمان احمدی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی خاطرنشان کرد: روحانیون به جهت ارتباط نزدیک با مردم نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند.

وی با بیان اینکه دولت در پشتیبانی از انقلاب اسلامی مجاهدت می‌کند، افزود: تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر دولت در خدمت به مردم از باورهای دینی نشأت گرفته و افتخار این دولت پیروی از ولی‌فقیه و دلدادگی به آرمان‌های امام راحل است.

حجت‌الاسلام حافظ زمانی امام جمعه ملکان نیز با بیان اینکه روحانیت با انقلاب اسلامی عجین شده است، افزود: روحانیون در مقاطع مختلف پشتیبانی خود را از نظام اسلامی نشان داده‌اند و بعد از این نیز همچنان در این مسیر ثابت‌قدم خواهند بود. 

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول