اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور:

منتخب موتورسواران نیشابور راهی مسابقات موتورسواری کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور از قهرمانی تیم موتورسواری این شهرستان در مسابقات استانی این رشته ورزشی خبر داد.

منتخب موتورسواران نیشابور راهی مسابقات موتورسواری کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نیشابور، ابراهیم امینی از قهرمانی تیم موتورسواری این شهرستان در مسابقات استانی این رشته ورزشی خبر داد و اظهار کرد: برگزیدگان این مسابقات در قالب تیم موتورسواری استان هفته آینده راهی مسابقات موتورسواری کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: این مسابقات در چهار کلاس 85، 250 و 450 سی‌سی و سوپرکراس برگزار شد و جمع کثیری از علاقه‌مندان به این ورزش برای پی‌گیری رقابت‌ها به پیست موتورسواری نیشابور آمدند.

وی افزود: این مسابقات با حضور 50 ورزشکار حرفه‌ای از شهرستان‌های استان در پیست موتورسواری نیشابور برگزار شد که در نتیجه تیمی، تیم‌های مشهد و تربت‌حیدریه پس از نیشابور، عناوین دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور با اشاره به نتایج این مسابقات، اظهار داشت: در پایان این مسابقات در کلاس 85 سی‌سی آقایان مجتبی برزوزاده از نیشابور، سینا تقی‌پور از مشهد و سبحان یوسف‌نژاد از نیشابور قهرمان شدند.

امینی با بیان اینکه در کلاس 250 سی‌سی به ترتیب آقایان اکبر بروشکی از تربت‌حیدریه، علی اسدپور از بردسکن و حجت حسینی از مشهد و نیز در کلاس 450 سی‌سی نیز آقایان علی برزوزاده و حسین نصرآبادی هر دو از نیشابور و اصغر مولایی از سبزوار، نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

وی اضافه کرد: در سوپرکراس نیز آقایان علی برزوزاده و ابوالفضل صادقی هر دو از نیشابور و اصغر مولایی از سبزوار بر سکوهای اول تا سومی ایستادند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول