اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری مسابقات چهارجانبه موتورسواری در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت عید سعید قربان مسابقات چهارجانبه موتورسواری کشور در شهرکرد مرکز این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات چهارجانبه موتورسواری در چهارمحال و بختیاری
قهرمان آماره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان‎های فارس، خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.
وی سطح آمادگی موتورسواران این استان را در آستانه برگزاری این مسابقات مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این ورزشکاران چند مدتی در پیست دربند غلات شهرکرد محل برگزاری این مسابقات تمرین کرده‌ و در حال حاضر از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.
آماره با بیان اینکه مسابقات آسیایی موتورسواری در سال‌جاری در کشور ایران برگزار می‌شود، بیان داشت: پیست دربند غلات چهارمحال و بختیاری بهترین گزینه برای برگزاری این مسابقات است.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری دو دوره متوالی مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در چهارمحال و بختیاری، خاطر نشان کرد: در تابستان گذشته ما فقط به شرط برگزاری مسابقات آسیایی در این استان میزبانی مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور را در پیست دربند غلات شهرکرد برگزار کردیم.
آماره خاطرنشان کرد: ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی در ایجاد تفریح، شادی و هیجان برای افراد بومی و مسافران وارد شده به این استان بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه امروزه ضرورت علمی شدن ورزش کشور بر همگان محرز است، گفت: تربیت بدنی و ورزش به عنوان پدیده اجتماعی موثر در ابعاد مختلف جامعه و زندگی افراد نفوذ کرده و به بخش جدایی ناپذیری از زندگی تبدیل شده است.
رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری چهارمحال و بختیاری افزود: در گذشته موتور و ماشین تنها برای انجام کاری استفاده می‌شد، این در حالیست که امروز بحث تفریحی آن نیز مدنظر است اگر چه در کشور ایران هنوز این فرهنگ نهادینه نشده است.
وی تصریح کرد: فرهنگ سازی و ایجاد پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری، سبب تخلیه شور جوانی جوانان می‌شود بنابراین باید حمایت دستگاه‎های دولتی را در این زمینه جلب کرد.
به مناسبت عید سعید قربان یک دوره مسابقات موتورسواری چهارجانبه کشور در محل پیست دربند غلات شهرکرد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول