اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیرماه سال‌جاری

شهرکرد میزبان مسابقات جایزه بزرگ موتورسواری می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری گفت: یک دوره مسابقات جایزه بزرگ موتورسواری تیرماه سال‌جاری در شهرکرد برگزار می‏شود.

شهرکرد میزبان مسابقات جایزه بزرگ موتورسواری می‏شود

قهرمان آماره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برگزاری یک دوره کلاس آموزش حرفه‌ای ویژه موتورهای کراس با مربیگری مجتبی کریم‌زاده مربی بین‌المللی این رشته در شهرکرد برگزار می‎شود.

وی افزود: این دوره آموزشی از روز دوم خردادماه سال ‌جاری به مدت 10 جلسه در محل پیست دربند غلات شهرکرد با حضور علاقه‌مندان به آموزش این حرفه برگزار خواهد شد.

آماره با اشاره به پیست‌های موتورسواری در این استان، گفت: در حال حاضر در این استان تنها یک پیست موتورکراس در شهرکرد فعال است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس ضرورت توسعه این رشته ورزشی در استان با وجود علاقه‌مندان بسیار به این رشته ورزشی در حال حاضر سه پیست موتورسواری در شهرهای بروجن، فارسان و فرخشهر در این استان در دست احداث است که به زودی شاهد بهره‌برداری از این سه پیست موتورسواری خواهیم بود.

وی عدم مکان‌یابی مناسب برای احداث پیست‌های موتورسواری را از جمله مشکلات فراروی این هیئت برشمرد و گفت: به دلیل اینکه مکان‌یابی پیست‌های موتورسواری باید در فضای خارج از شهر در نظر گرفته شود تا به جهت ایجاد آلودگی صوتی مزاحمتی برای ساکنین همجوار به دنبال نداشته باشد از سویی دیگر نیروی انتظامی نیز با ایجاد این مکان موافقت داشته باشد تاکنون نتوانسته‌ایم در دیگر شهرستان‌های این استان فضای مناسبی برای ایجاد پیست در نظر بگیریم.

آماره با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این رشته ورزشی، گفت: کسب عنوان قهرمانی کشوری از سوی موتورسواران این استان به خوبی نشان از ظرفیت ارزشمند جوانان این استان را در بر داشته باشد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ در شهرکرد خبر داد و گفت: عدم وجود اسپانسر زمان برگزاری این مسابقه را با تأخیر مواجه کرده است، که در صورت فراهم سازی این شرایط این مسابقات همزمان با تیرماه و یا مردادماه سال‌جاری در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول