اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حرفه‌ای‌های موتور کراس شمال‌غرب کشور

مسابقات موتورسواری تایم‌تریل در منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس گفت: در یازدهمین روز از نوروز 91 دومین دوره مسابقات موتور کراس منطقه آزاد ارس در کلاس 125 و 250 سی‌سی با حضور حرفه‌ای‌های موتور کراس شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود.

مسابقات موتورسواری تایم‌تریل در منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس عادل نجف‌زاده اظهار کرد: مسابقات مهیج موتورسواری تایم‌تریل موتورهای کراس کلاس 125 و 250 سی‌سی با حضور موتورسواران حرفه‌ای شمال‌غرب کشور در پیست موتورسواری ارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین دور این مسابقات در خرداد ماه سال گذشته برگزار شد افزود: در مسابقه سال گذشته تیم منطقه آزاد ارس در کلاس 125 سی‌سی مقام اول و در کلاس 250 سی‌سی مقام دوم این مسابقات را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقه طرفداران خاص خود را دارد و جوانان و نوجوانان با علاقه و شور خاصی از این مسابقات استقبال می‌کنند تاکید کرد: جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به موتورسواری می‌توانند با مراجعه به واحد ورزش معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در این مسابقات شرکت کنند.

نجف‌زاده توجه به برنامه‌های ورزشی برای ایجاد نشاط اجتماعی و ورزش‌های سالم و بی‌خطر را در اولویت برنامه‌ریزی‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون برای سال‌های آتی طرح‌های کم‌نظیر ورزشی و فرهنگی مطالعه شده و در آینده نزدیک مراحل اجرای آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول