اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد:

یزد ظرفیت فراوانی در ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان یزد با اشاره به توانمند بودن جوانان یزدی در امر ورزش گفت: یزد ظرفیت بالایی در ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی دارد.

یزد ظرفیت فراوانی در ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامرضا کمانه پیش از ظهر امروز در آیین معارفه اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان یزد تعداد هیئت‌های ورزشی استان را 47 مورد برشمرد و افزود: جوانان انرژی فوق‌العاده‌ای دارند که باید برای تخلیه و کنترل آن به این 47 هیئت ورزشی هدایت شوند.
وی با اشاره به ظرفیت بالای استان یزد در امر ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی عنوان کرد: این ظرفیت‌ها در استان هنوز استفاده نشده است و باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ها نسبت به بهره‌گیری از توان استان اقدام کرد.
کمانه فضای کویری و تپه‌ای استان یزد را منحصر به فردترین فضا در کشور خواند و تأکید کرد: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی می‌توانند با تأمین پیست مسابقات در جذب توریست نیز تأثیرگذار باشند.
وی همچنین برای صدور پروانه باشگاه ورزشی در این زمینه اعلام آمادگی کرد و افزود: ایجاد چند باشگاه کارتینگ و موتورسواری گامی مؤثر در این راستاست.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد نیز در این مراسم هم طی سخنانی به هنرمندی جوانان یزدی در این امر اشاره کرد و گفت: باید مکانی را برای اجرای حرکات نمایشی برای این کار در نظر گرفت تا شاهد آرامش در سطح شهر باشیم.
امید خانی افزود: چنانچه هیئت موتورسواری و اتومیبل‌رانی شهرستان یزد برنامه زمان بندی‌شده و مدونی ارائه کنند، بسیاری از مسائل در سطح شهر نیز کاسته خواهد شد.
وی با بیان اینکه در گدشته مردم منتظر بودند تا در مراسم و ایام خاص شاهد حرکات نمایشی موتورسواران باشند، گفت: خوشبختانه اکنون هم استان یزد استعدادهای خوبی برای شکوفایی دارد.
خانی در ادامه خواستار بررسی چالش‌ها و موانع پیش‌رو این هیئت در استان شد و اظهار داشت: با تعیین هدف و ارائه راهکار حل مشکلات پیشرفت محقق خواهد شد.
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان یزد نیز موتورسیکلت را برای جوانان یزدی مانند اسب ترکمن‌ها خواند و گفت: جوانان یزدی باید با موتورسیکلت برای استان یزد افتخارآفرین باشند.
علی‌محمد میرحسینی با بیان اینکه باید فرهنگ موتورسواری را در سطح شهر توسعه دهیم، یادآور شد: هیجانات جوانان در امر موتورسواری باید در پیست و مکان خاص خود تخلیه شود.
وی از راه‌اندازی مدرسه موتورسواری در استان خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا در امر آموزش و توسعه ورزش موتورسواری و آرامش خاطر شهروندان مدرسه آموزش موتورسواری را در یزد راه‌اندازی کنیم که البته برخی مقدمات آن انجام شده است.
وی در مورد پلاک‌گذاری موتورهایی با حجم 250 سی سی خاطرنشان کرد: این موتورها قابل شماره‌گذاری نیست اما براساس طرح ساماندهی پیش‌بینی شده قابل شناسایی و کدگذاری هستند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد نیز این نشست با اعلام آمادگی این فرماندهی با هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: هدف بارور کردن ذوق افراد، پر کردن اوقات فراغت و شکوفایی استعدادهاست که با مجموعه پیستی که در حال راه‌اندازی است، این اقدامات محقق خواهد شد.
طالب‌پور یکی از کفه‌های امنیت را ورزش خواند و یادآور شد: هر اندازه که در راستای تقویت جسم و روح کار شود، جرایم و ناهنجاری‌ها در جامعه کمتر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این فرماندهی آمادگی هرگونه همکاری را با هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی در راستای رشد و تکامل آن دارد و امید است با توجه خداوند متعال این اهداف محقق شود.
در این نشست اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان یزد طی احکامی به سمت‌های خود منصوب شدند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول