اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان:

لیگ موتور‌سواری باشگاه‌‌های کشور دور از دسترس نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: اصفهان آغاز‌گر برپایی باشگاه‌های موتور‌سواری در سطح کشور است و در صورتی‌ که تهران نیز چنین باشگاه‌هایی را به وجود آورد، به زودی شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ موتور‌سواری باشگاه‌های کشور هستیم.

لیگ موتور‌سواری باشگاه‌‌های کشور دور از دسترس نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلام‌رضا مصدقیان ظهر امروز به مناسبت برگزاری رقابت‌های آزاد موتورکراس در ورزشگاه بزرگ المپیک اصفهان اظهار داشت: در این مسابقه‌ها که به صورت استانی برگزار شده است، حرفه‌ای‌ترین موتور‌سواران از تمام شهرستان‌ها حضور دارند.
وی ادامه داد: نکته‌ قابل توجه در رقابت‌های آزاد موتورکراس، حضور دو باشگاه مقاومت و سپاهان (برای نخستین بار) است که این موضوع نویدبخش برگزاری رقابت‌های موتورسواری لیگ باشگاهی در آینده‌ای نه چندان دور است.
سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان تاکید کرد: رقابت‌های آزاد موتورکراس علاوه بر جنبه استانی از شرایط انتخابی کشوری نیز برخوردار است.
وی بیان داشت: در رقابت‌های آزاد موتورکراس سنین مختلف (از 16 تا 50 سال) حضور چشمگیری دارند.
مصدقیان در مورد برنامه‌های آینده هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: تا پایان سال رقابت‌های رالی خانواده توسط این هیئت برگزار می‌شود.
وی از برپایی کاروان اتومبیل‌ها و موتور‌های کلاسیک و غیر کلاسیک در اصفهان خبر داد و بیان داشت: برگزاری رقابت‌های درگ، اسلالوم و سرعتی نیز مد نظر هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان قرار گرفته است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول