اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود موج جدید گرما به خوزستان

رطوبت هوای آبادان به 80 درصد رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی آبادان گفت: با ورود موج جدید گرما به استان خوزستان، رطوبت هوای آبادان به 78 درصد رسید.

رطوبت هوای آبادان به 80 درصد رسید

سعید ابراهیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شرایط جدید جوی از دو روز پیش در خوزستان آغاز شده و با رطوبت 78 درصدی این شرایط جوی به اوج خود رسیده است.

وی افزود: روزهای شرجی به‌علت افزایش رطوبت و نمناکی هوا شرایط  برای تنفس در این هوا سخت شده و بیمارانی که مشکل تنفسی دارند باید توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشند.

رئیس اداره هواشناسی آبادان با بیان میزان ماگزیمم و مینی‌مم هوای آبادان خاطرنشان کرد: حداکثر دمای هوای امروز آبادان 48 و حداقل آن 32 درجه است که تفاوت چشمگیری با روز گذشته نداشته است.

وی اضافه کرد: ‌بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تقویت تدریجی سلول جنب حاره‌ای را بر روی کشور نشان می‌دهد که انتقال رطوبت از روی خلیج فارس بر روی استان خوزستان و بروز پدیده شرجی را سبب شده است.

وی با بیان اینکه رطوبت هوا تا پایان وقت امروز ادامه دارد و پدیده گرد و غبار را برای روزهای آینده شهرهای آبادان و خرمشهر پیش‌بینی نمی‌کنیم، ادامه داد: با آغاز مردادماه و خرماپزان در استان خوزستان، انتظار روزهای گرم با هوای شرجی و رطوبت بالا را در هفته‌های آینده داریم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول